משחקי מקס פיין מקבלים רימייק מאת היוצרים המקוריים

מקס פיין (תמונה: Rockstar Games) מקס פיין (תמונה: Rockstar Games)

אחד המשחקים האהובים ביותר של תחילת שנות ה-2000 עושה קאמבק לזמן המודרני. חברת Remedy Entertainment הכריזה כי היא עומלת על הפקת חידוש לשני משחקי “מקס פיין” (Max Payne) הראשונים, בשיתוף פעולה עם חברת המשחקים רוקסטאר (Rockstar Games).

הרימייק יעדכן את משחק היריות הקלאסי לטכנולוגיה של ימינו ויופק לפלטפורומות פלייסטיישן 5, Xbox X/S ו-PC. לא הרבה ידוע עדיין על השינויים שיתבצעו בעדכון, אך נמסר כי שני המשחקים יצאו יחדיו כחבילה אחת, ולא בנפרד.

שיתוף הפעולה בין החברות החל עוד בתחילת שנות האלפיים, אז שימשה רוקסטאר כמפיצה של המשחק שיצרה רמדי. הבעלות על המשחק נמצאת עדיין בידיה של רוקסטאר, אשר אף הפיקה את המשחק השלישי בסדרה ב-2012 ללא מעורבותה של רמדי כלל.

על פי ההסכם החדש בין החברות, רמדי תפתח את הרימייק דרך מנוע המשחק Northlight שבבעלותה. ההפקה תממומן על ידי רוקסטאר, כאשר רמדי תזכה לנתח מהרווחים רק לאחר שרוקסטאר תחזיר את ההשקעה שלה בפיתוח, השיווק והפצת המשחק.

משחקי מקס פיין היו הצלחה מסחררת עבור שתי החברות, ואף נחשבו חלוצי הבאת טכנולוגיית ה-Bullet time לעולם הגיימינג, לאחר שהפכה לפופולרית בקולנוע מהסרט “המטריקס”.

חברת רמדי זכתה להצלחה בשנים האחרונות עם המשחק Control ששיחררה ב-2019. המשחק, שגם הוא נבנה במנוע Northlight, מכר למעלה משני מיליון עותקים, כאשר 10 מיליון שחקנים נוספים נרשמו דרך ה-Game Pass של אקסבוקס.

הרימייק למשחקי מקס פיין נמצא עדיין בשלבי פיתוח מוקדמים, וטרם נמסר תאריך צפוי לשחרורו.

השוואת מפרטים