וואטסאפ (WhatsApp) החלה לבחון אפשרות של משלוח קבצים בגודל של עד 2GB, זאת לעומת 100MB בלבד כיום, כך עולה מדיווח חדש של אתר WABetaInfo, המציג צילום מסך מגרסת בטא בה התראת מגבלת נפח הקבצים שאפשר לשלוח באפליקציה קפצה מ-100MB היישר ל-2GB בעבור קומץ משתמשי בטא.
אחד מהפיצ’רים השימושיים שקיימים בוואטסאפ, בדומה לתוכנות מסרים מידיים אחרות בשוק, הוא היכולת למשלוח ישיר של קבצי מדיה דרך האפליקציה בצורה פשוטה ונוחה. עם זאת, קיים חיסרון משמעותי אחד למשלוח הקבצים בוואטסאפ, כאשר נפח הקבצים שאפשר לשלוח מוגבל ל-100MB בלבד, דבר שאולי ישתנה בעתיד לפי הדיווח החדש.
לפי המידע של WABetaInfo, חלק קטן של משתמשי הבטא של וואטסאפ קיבלו שדרוג משמעותי למגבלת שליחת הקבצים ויכולים לשלוח קבצי מדיה של עד 2GB, פי 20 מהנפח האפשרי כיום, ובאופן מעניין, נפח דומה לזה שמאפשרת כיום טלגרם המתחרה.
נכון לרגע זה, האפשרות החדשה למשלוח קבצים בנפח של עד 2GB מוגבלת למספר משתמשי בטא בודדים בארגנטינה, כאשר גרסאות הבטא 2.22.8.5 ומעלה לאנדרואיד ו-22.7.0.76 ל-iOS מוגדרות כתומכות בנפח המשודרג.

בדומה לכל פיצ’ר ניסיוני וחדש של וואטסאפ, קשה לדעת האם ומתי תחליט לשלב אותו באפליקציה הרגילה של החברה.
מדובר בשדרוג משמעותי במיוחד של נפח הקבצים אותו המשתמשים יכולים להעביר דרך וואטסאפ, כאשר הקפיצה מ-100MB ישירות ל-2GB נראית כצעד שנועד ליישר קו מול טלגרם המתחרה, אך צריך לחכות ולראות האם וואטסאפ אכן תגדיל את המגבלה לרמה זו, במיוחד בהתחשב בקפיצה שהדבר יעשה בנפח התעבורה של האפליקציה ברחבי העולם.