לא ראינו יותר מידי הדלפות על דגמי ה-Galaxy A73 וה-Galaxy A53 עד כה, אך בסמסונג כבר מתכוננים להכרזה הרשמית על זוג המכשירים, אליהם אנו עשויים להיחשף כבר ביום חמישי הקרוב, ה-17 במרץ, כך עולה מתוך תמונה שמפרסם המדליף הסדרתי אוון בלאס (evleaks) בחשבון הטוויטר שלו.
בתמונה שמפרסם בלאס ניתן לראות הזמנה ל-“Galaxy A Event” שתתקיים ב-17.3 תחת הכותרת “Awesome” ותועבר בשידור חי דרך אתר סמסונג וככל הנראה גם בערוץ היוטיוב הרשמי של החברה, אם כי בשלב זה סמסונג טרם אישרה את מועד האירוע באופן רשמי.
המועד בו בוחרת סמסונג על פי ההדלפה תואם את זה של שיאומי, שתציג כבר ביום שלישי הקרוב את הגרסאות הבינלאומיות של מכשירי הדגל בסדרת Xiaomi 12, אלו צפויות לצאת למכירה רשמית ב-17.3, במקביל למועד בו צפוי להתקיים אירוע ההכרזה של סמסונג.
בעוד שסמסונג צפויה להתמקד בדגמי ה-A73 וה-A53, החברה כבר הספיקה להכריז מוקדם יותר החודש על שני דגמי כניסה בסדרה החדשה, אלו הם ה-Galaxy A23 וה-Galaxy A13, המגיעים עם מסכי LCD בגודל 6.6 אינץ’, מערך צילום מרובע ותמיכה ברשתות סלולר מהדור הרביעי.

מפרט טכני סדרת Galaxy A לשנת 2022
על פי מספר מצומצם של הדלפות שחשפו את המכשירים עד כה, נוכל להעריך כי מכשיר הגלקסי A73 יגיע עם מסך AMOLED בגודל 6.7 אינץ’ ברזולוציית של +Full HD ועם קצב רענון של 90 ואולי אף 120 הרץ.
מערך הצילום של ה-Galaxy A73 ככל הנראה יזכה לעדכון משמעותי, כשהוא צפוי להגיע עם 4 מצלמות, הראשית בהן עם חיישן 108 מגה-פיקסל. גם מידות המכשיר החדש צפויות להשתנות ולהיות קטנות יותר בהשוואה לדור הקודם, והמכשיר צפוי לתמוך ברשתות סלולר מהדור ה-5.
באשר לדגם הגלקסי A53, זה צפוי להציע מסך AMOLED בגודל 6.5 אינץ’ ברזולוציית +Full HD ועם קצב רענון דומה של 90 או 120 הרץ, 4 מצלמות בגבו עם חיישן 64 מגה-פיקסל ראשי ומצלמת סלפי של 32 מגה-פיקסל, סוללת 5,000mAh עם תמיכה בטעינת 25 וואט מהירה ותמיכה ברשתות 5G.

