פרמאונט פלוס חושפים הצצה ראשונה לסדרה החדשה בעולם מסע בין כוכבים, הנקראת “Strange New Worlds”, ומציגה קפטן חדש-ישן.
הסדרה מתרחשת שנים רבות לפני מסעותיו של קפטן קירק על גבי חללית האנטרפרייז. לפני קירק, היה זה קפטן כריסטופר פייק (אנסון מאונט) שהנהיג את הצוות המורכב מהקצין ספוק (אית’ן פק), ו”מספר אחת” (רבקה רומיין), במסעותיהם לחקור עולמות חדשים ברחבי הגלקסיה.
קפטן פייק היה הקפטן המקורי של האנטרפרייז כאשר נהגתה לראשונה הסדרה בשנת 1965. פרק הפיילוט הציג את פייק בגילומו של השחקן ג’פרי האנטר, אך נדחה על ידי הרשת. האנטר החליט לפרוש מהצילומים מחדש והוחלף בויליאם שטנר אשר לקח על עצמו דמות חדשה לחלוטין – קירק. בהמשך הסדרה המקורית, הוזכר כי פייק היה הקפטן שקדם לקירק, כך שדמותו לא נמחקה לחלוטין.
גרסה אחרת של פייק נראתה בסרטי “סטארטרק” של ג’יי ג’יי אברהמס, בהם שימש כמנטור לדמותו של קירק הצעיר. את פייק הנוכחי, בגילומו של מאונט, ראינו לראשונה מפקד על החללית באופן זמני בעונה השניה של “דיסקברי”, שם פגשנו גם את ספוק ו”מספר אחת”. כעת, שלושת השחקנים ינדדו לסדרה משלהם, שתציג את השתלטותם על האנטרפרייז.

הטריילר מתחיל בנוף פחות מוכר לסדרת המד”ב – בקתה שוממת לצד הרים מושלגים, בה מתגורר פייק. הקפטן נקרא לחזור להנהיג חללית חדשה ולהוכיח פעם נוספת שיש חיים מחוץ לכדור הארץ. כשהוא יוצא שוב לחלל, אנו שומעים את נעימת הפתיחה המוכרת והאהובה מהסדרה המקורית.
לסדרה יצטרפו דמויות נוספות המוכרות לנו ממסעות האנטרפרייז המוקדמים, ביניהם קפטן אוהרה (סיליה רוז גודלינג), האחות צ’אפל (ג’ס בוש) ודוקטור מ’בנגה (באבס אולסנמוקן).
הסדרה החדשה תעלה בארה”ב ב-5 במאי, בשידור שבועי בפלטפורמת פראמונט פלוס. טרם נמסר האם תשודר בישראל.