לפני פחות מ-48 שעות אפל חשפה את מכשיר ה-iPhone SE 2022, או iPhone SE 3, איך שתבחרו לקרוא לו, וכבר עכשיו אנחנו מגלים עליו מידע חדש בכך שהוא כולל 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה (RAM), לעומת 3 גיגה-בייט ב-iPhone SE 2020.
אפל אינה נוהגת לדווח כמה גיגה-בייט של זיכרון עבודה היא מטמיעה במכשיריה, אך על פי דיווח המתבסס על סביבת הפיתוח המשולבת XCode, בגרסתה האחרונה ששוחררה לאחר האירוע, נראה כי המכשיר החדש זכה לשדרוג שלא פורסם.
את הדיווח המדובר מביא אלינו המפתח Moritz Sternemann, אשר מצא בתוך סביבת הפיתוח שורות קוד המעידות על שילוב 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה בתוך ה-iPhone SE 2022.
הגדלת זיכרון העבודה תאפשר לאייפון החדש לשמור יותר פעולות ברקע, הן בתוך אפליקציות והן בשלמותן, מה שתורם לחווית השימוש הכללית במכשיר להימצא כמהירה ונוחה יותר.
על סביבת הפיתוח המדוברת הסתמכו הדיווחים גם בעבר, כשאז אתר MacRumors גילה כי הדור השישי של ה-iPad Mini כלל גם כן 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה לעומת 3 גיגה-בייט בדור שקדם לו.

באופן דומה, גם ה-iPhone SE 2020 עשה שימוש בזיכרון עבודה נמוך יותר לעומת מה שאנו מקבלים כעת בדור החדש בסדרה, כך שבשילוב של מערכת השבבים החדשה מסוג A15 Bionic, אנחנו מצפים שה-iPhone SE 2022 יציע ביצועים הדומים לאלו של סדרת האייפון 13 בחבילה קומפקטית יותר.
עם ה-iPhone SE 2022 אפל שמרה על העיצוב המוכר מסדרת האייפון 8, כשהיא משדרגת את מערכת השבבים מה-A13 Bionic ל-A15 Bionic, מוסיפה תמיכה בטכנולוגיית ה-SmartHDR 4 למערך הצילום ומקשיחה את המבנה באמצעות שימוש בזכוכית החדשה מסדרת האייפון 13 בחזית האייפון החדש.
מחירו של האייפון SE העדכני מתחיל ב-429 דולר לגרסת ה-64 גיגה-בייט, וזה מוצע בצבעים שחור, לבן ואדום.