וואטסאפ (WhatsApp) עומדת להגביל באופן משמעותי יותר את אפשרות העברת ההודעות באפליקציה, כאשר התראה חדשה שהתגלתה בעדכון בטא על ידי אתר WABetaInfo מראה כי משתמשים יוכלו להעביר הודעות לקבוצה אחת בכל פעם, ולא חמש כפי שהיה אפשרי עד היום.
אפליקציית וואטסאפ נחשבת לאחת מתוכנות המסרים המידיים הפופולריות בעולם, דבר שהפך אותה לפלטפורמה נוחה גם למשתמשים המפיצים הודעות זבל, פייק ניוז ועוד.
ב-2019 החליטה החברה להתחיל לסמן הודעות שהועברו מספר רב פעמים על ידי משתמשים כ”הודעות המוניות”, ואף להגביל את כמות האנשים והקבוצות אליהם ניתן לשלוח הודעות בו זמנית ל-5. ב-2020 הגבירה החברה את ההגבלות, אז החלה למנוע העברת הודעות שתויגו כ”הודעות המוניות” לקבוצה אחת בלבד.

כעת נראה כי החברה תהדק עוד יותר את ההגבלה, כאשר עדכון בטא חדש של וואטסאפ לאנדרואיד מציג התראה המעידה על כך שמשתמשים יוכלו להעביר הודעה לקבוצה אחת בלבד כל פעם, מה שיאלץ אותם לחזור על הפעולה באופן ידני על מנת לשלוח את ההודעה למספר נמענים.
לפי WABetaInfo, המגבלה החדשה תפעל גם על הודעות שהועברו פעם אחת בלבד ולא רק על הודעות שסומנו כ”המוניות” לאחר שהועברו מספר פעמים רב על ידי משתמשים שונים.
הגבלת העברת ההודעות אותרה בגרסת הבטא 2.22.7.2 של וואטסאפ לאנדרואיד, כאשר סביר להניח שההגבלה תגיע בימים או בשבועות הקרובים לכלל המשתמשים בוואטסאפ.