חברת Nothing מתכוננת להכרזות גדולות במהלך שנת 2022, העיקרית בהן צפויה להיות סמארטפון ראשון של המותג הצעיר. כעת מופיע טיימר באתר הרשמי של החברה, שסופר לאחור לקראת יום רביעי, ה-23.3, בשעה 4 אחר הצהריים לפי שעון ישראל, אז תחשוף את “האמת” לגבי המוצרים שיושקו במהלך השנה הקרובה.
לצד טיזר קצר באתר החברה, שבו מופיע המייסד, קארל פיי (Carl Pei), לשעבר ממייסדי OnePlus, ניתן למצוא גם את אייקון קטן של מעבד Snapdragon מבית קוואלקום, רמז עבה למדי לכך שבאירוע הקרוב שלה תדבר Nothing באופן פתוח יותר על הסמארטפון הראשון שלה, אם כי לא בהכרח שנשמע עליו את כל הפרטים כבר במועד זה.
עוד לפני שתציג החברה את הסמארטפון הראשון שלה, היא מודיעה על גיוס גדול נוסף (סבב B), במסגרתו היא מגייסת 70 מיליון דולר בהובלת EQT Ventures, קרן הון-סיכון צעירה יחסית, שנוסדה ב-2016 על ידי מי שמתארים עצמם כבוגרים של תעשיית הסטארטאפים, ו-C Ventures, מועדון השקעות בוטיק הפועל באירופה, ארה”ב ובסין.
ב-Nothing מבטיחים כי אל סבב ההשקעה החדש תוסיף גם סבב השקעה קהילתי נוסף, שיהיה פתוח לציבור הרחב, כפי שעשתה כבר בעבר, כאשר הכרזה על זה תגיע גם היא באירוע הקרוב ב-23 במרץ.
לאחר השלמת סבב ההשקעה החדש, מודיעה Nothing כי עד כה גייסה 144 מיליון דולר, מהם כ-1.5 מיליון מהקהילה שלה, כאשר מטרת הגיוסים תשמש “ליצירת קטגוריות מוצרים חדשות כחלק משיתוף הפעולה עם חברת קוואלקום ופלטפורמת ה-Snapdragon שלה“, ציטוט שרומז פעם נוספל לסמארטפון, אך גם למוצרים נוספים בהם ניתן למצוא את נוכחותה של קוואלקום כיום.
עד כה השיקה חברת הסטארטאפ מוצר אחד בלבד, אוזניות ה-Nothing Ear (1), אלה כבר הספיקו לעשות דרכן לישראל ולנחות על השולחן של גאדג’טי לסקירה, את זו תוכלו לקרוא בלחיצה כאן.