אפל תציג מוצרים חדשים באירוע Peek Performance שייערך ב-8.3

הזמנה לאירוע Peak Performance של אפל תמונה: Apple

כפי שהיא נוהגת לעשות מידי שנה, אפל לא משתתפת בכנס המובייל MWC בברצלונה, אך דואגת לסיים אותו עם הכרזה משלה, כאשר הפעם מדובר באירוע ה-Peek Performance, את זה תערוך ביום שלישי הבא, ה-8.3 (יום האישה הבינלאומי), ובו היא צפויה לחשוף את הדור הבא של ה-iPhone SE, אייפד אייר חדש וייתכן שגם נשמע על עדכון למחשבי המק.

מכשיר ה-iPhone SE לשנת 2022 צפוי להיות הדגם הראשון בסדרה שיגיע עם תמיכה ברשתות הדור החמישי (5G), כאשר מתחת למכסה ככל הנראה נמצא את מערכת השבבים A15 Bionic, זו שולבה לראשונה בסדרת מכשירי האייפון 13.

גם בעדכון הנוכחי לסדרת ה-SE צפויה אפל לשמור על העיצוב הכללי של המכשיר, כך שזה יהיה דומה לזה של האייפון 8, כפי שהיה עם דגמי ה-iPhone SE 2020 וה-iPhone SE המקורי מ-2016, וגם הפעם כנראה שנמצא במכשיר מסך LCD בגודל 4.7 אינץ’.

אייפד ומחשבי מק חדשים

מלבד האייפון החדש, אפל עשויה להציג באירוע דגם מעודכן של האייפד אייר, גם זה צפוי להגיע עם מערכת השבבים A15 Bionic ותמיכה ב-5G, זאת לצד הוספת מצלמת 12 מגה-פיקסל קדמית (סלפי), המאפשרת צילום בזווית רחבה.

עוד בצד ה-Performance אנו עשויים לשמוע גם על דגמים חדשים של מחשבי ה-iMac וה-Mac Mini, אשר ישלבו את מעבדי ה-M1 Pro ו-M1 Max החזקים, את אלו ראינו לראשונה במחשבי ה-MacBook Pro הניידים של אפל לקראת סוף השנה שעברה.

את אירוע ה-Peek Performance תעביר אפל בשידור חי ביום שלישי, ה-8.3, החל מהשעה 8 בערב לפי שעון ישראל.

באירוע תוכלו לצפות בוידאו המצורף מטה:

השוואת מפרטים