באירוע שנערך היום (א’, 27.2) הכריזה חברת הוט על שורת מהלכים בתחום התוכן, בראשם HOT One, סטרימר חדש שישמש כמרכז מדיה, וגם ממשק עדכני עם גישה לתכני המקור של החברה, תכנים בינלאומיים וגם גישה לכל שירותי הסטרימינג הזמינים.
במסגרת האירוע, סיפקה החברה נתונים גם אודות קצב הפריסה של הסיבים האופטיים המיועדים לאינטרנט וכיסוי רשת ה-5G שלה.
נכון להיום, פריסת הסיבים של HOT באמצעות IBC עומדת על 35% מבתי האב ועד לסוף השנה מצפה החברה להגיע לפריסה בקרב 1.1 מיליון בתי אב, עם פריסה ארצית של סיבים עד שנת 2025.
בצד הסלולר, מציינת הוט כי רשת דור 5 בישראל כבר זמינה עם 35% כיסוי, וכי עד סוף 2025 היא מצפה שתגיע רשת ה-5G שלה לכ-70% מלקוחות HOT mobile.
מרכז המדיה HOT One
את עיקר תשומת הלב קיבל מרכז המדיה HOT One, מכשיר סטרימר שמפותח בשיתוף חברת Sagecom ובו תרכז החברה גישה לשלל אפשרויות דרך ממשק משתמש חדש.
בהוט מציינים כי הממשק החדש יאפשר גישה לא רק לערוצי טלוויזיה ותכנים נוספים, אלא גם ביצוע שיחות וידאו, משחקי רשת מתקדמים, שליטה על הבית החכם, הזמנת אוכל וקניות, האזנה למוסיקה ועוד. הממשק החדש יותאם באופן אישי לכל משתמש ויספק גישה לעוזרת הקולית Google Assistant.
המפרט הטכני של ה-Hot One טרם נחשף, אך בחברה מציינים כי יתמוך ב-WiFi 6, בשידורי HDR וב-Dolby Atmos, תוך שהוא נשען על מערך של מיקרופונים ורמקולים, שיספקו לדברי החברה “איכות סאונד מעולה”.
ממשק חדש למיליון ממירים
הוט תשיק את ממשק המשתמש החדש לא רק עבור HOT One, כשבחברה מציינים כי תחל לשלוח עדכון למיליון ממירים הנשענים על רשת הכבלים כבר בחודש הקרוב, כאשר בהמשך השנה תציג אפשרויות להגדרת פרופילי משתמש והמלצות צפייה אישיים.
תכונה מעניינת נוספת בממשק החדש של החברה נקראת Deep Link, ובאמצעותה מתכננת הוט להציע גישה לסוגים שונים של תכנים, בין אם תכני המקור של הוט, ערוצי טלוויזיה או תכנים של יצרני תוכן אחרים, כולל גם גישה מהירה לכל שירותי הסטרימינג שיהיו זמינים ב-HOT.
בשלב זה משולבים התכנים של נטפליקס בתוך הממשק, אך בהמשך צפויה החברה להשיק אינטגרציה דומה גם לשירותים נוספים.
הממשק יעשה דרכו גם לפלטפורמות נוספות, כשבהוט מציינים כי ישיקו אפליקציה יעודית למשתמשי ה-Apple TV, זאת בנוסף לזמינות אפליקציות בפלטפורמות הקיימות: Android TV, טלוויזיות LG, סמסונג והייסנס.

