“סטארטרק” תחזור בסרט רביעי עם כל צוות השחקנים

מתוך "סטארטרק: אל האינסוף" (תמונה באדיבות גלובוס מקס) מתוך “סטארטרק: אל האינסוף” (תמונה באדיבות גלובוס מקס)

שש שנים אחרי הסרט השלישי בסדרה “סטארטרק: אל האינסוף” (Star Trek Beyond) מכריז המפיק ג’יי ג’יי אברהמס על סרט המשך רביעי, ככל הנראה עם כל השחקנים המרכיבים את צוות החללית אנטרפרייז.

אברהמס הכריז על הפקת הסרט במהלך מצגת המשקיעים של אולפני פרמאונט, וציין כי הצילומים יתחילו לקראת סוף השנה. לאחר שביים את שני הסרטים הראשונים בסדרת הסרטים החדשה אברהמס פינה את מקומו על כסא הבמאי לג’סטין לין שביים את הסרט השלישי.

כעת, את הסרט הרביעי נבחר לביים מאט שקמן, במאי הסדרה “וונדהויז’ן” (WandaVision). את התסריט יכתבו ג’וש פרידמן, יוצר הסדרות “המוסד” (Foundation) ו“רכבת הקרח” (Snowpiercer) וקמרון סקווירס (“וונדהויז’ן”).

אולפני פרמאונט החלו במשא ומתן עם השחקנים כריס פיין, זאכרי קווינטו, זואי סלדנה, ג׳ון צ׳ו, סיימון פג וקארל אורבן, כולם צפויים לחזור לסרט החדש. בנוסף, הודיע אברהמס כי ישולבו גם דמויות חדשות שטרם ראינו.

ההכרזה מגיעה בתקופה ענפה במיוחד לפרנצ’ייז של “מסע בין כוכבים”, עם ארבע סדרות טלוויזיה הנמצאות באוויר כרגע. “דיסקברי” (Star Trek: Discovery) משדרת כעת את עונתה הרביעית, “פיקארד” (Picard) שהחזירה את פטריק סטיוארט לתפקידו האלמותי תחל את עונתה השניה במרץ וכבר חודשה לעונה שלישית.

אליהן מצטרפות שתי סדרות אנימציה – “סיפון תחתון” (Lower Decks) שחודשה לעונה שלישית ו-“Prodigy” שהחלה את עונתה הראשונה באוקטובר של השנה שעברה. סדרה נוספת בשם “Strange New Worlds” צפויה לעלות במאי השנה. יש לציין כי הסדרות אינן קשורות אחת לשניה או ליקום הקולנועי של ג’יי ג’יי אברהמס, אך כולן כמובן מבוססות על “מסע בין כוכבים” המקורית שהחלה את דרכה בשנות ה-60 ומאז לא הפסיקה לשגשג.

השוואת מפרטים