כחודשיים לאחר שחשפה את שני הדגמים המתקדמים יותר בסדרת ה-Honor 60, מגיע כעת תורו של דגם הכניסה Honor 60 SE, אשר מציע עיצוב מצלמות המוכר ממכשירי האייפון של אפל בשילוב עם מסך OLED גדול בקצב רענון גבוה, טעינה מהירה ומחיר שלא עולה על 400 דולר בשוק המקומי של החברה בסין.
בחלקו הקדמי של ה-Honor 60 SE נמצא מסך בעל מאפיינים הדומים לאלו שראינו בדגמי ה-Honor 60 וה-Honor 60 Pro לפניו. מדובר בתצוגת OLED בגודל 6.67 אינץ’, עם קצב רענון של 120 הרץ ורזולוציית +Full HD, העומד ב-100% מתקן הצבעים DCI-P3. בחלק העליון של התצוגה ממוקם חור קטן בו משולבת מצלמת הסלפי.
במעבר לגבו נמצא מצלמת 64 מגה-פיקסל ראשית ושני חיישנים נוספים עליהם לא מפרטת החברה, אך על פי מה שראינו בדגם ה-Honor 60, ניתן להניח כי גם במקרה של גרסת ה-SE נמצא חיישן 8 מגה-פיקסל לצילום בזווית רחבה בת 120 מעלות וחיישן עומק של 2 מגה-פיקסל.

מתחת למכסה משלבת החברה במכשיר את מערכת השבבים Dimensity 900 של מדיה-טק, המיוצרת בתהליך 6nm ותומכת ברשתות 5G, כשלצידה זיכרון עבודה (RAM) בנפח 8 גיגה-בייט, רכיב אחסון מובנה של 128 או 256 גיגה-בייט, וסוללה בקיבולת 4,300mAh התומכת בטעינה מהירה בהספק מירבי של 66 וואט דרך חיבור USB-C.
את ה-Honor 60 SE תשיק החברה בסין החל מה-17.2 בשלושה צבעים: שחור, כחול-כסוף וירוק, כשהוא מגיע במחיר פתיחה של 2199 יואן (כ-345 דולר) עבור גרסת ה-128GB ובמחיר של 2499 יואן (כ-390 דולר) עבור גרסת ה-256GB.