דיווח: אפל תציג השנה שלושה מחשבים מבוססי Apple M2

Apple (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) Apple (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

אפל (Apple) צפויה להכריז במהלך 2022 על מספר מחשבים ניידים ונייחים שישתמשו בשבב ה-Apple M2 הבא של החברה, כך עולה מדבריו של כתב בלומברג מארק גורמן (Mark Gurman), שמצביע על כך שאנו צפויים לראות השנה דגם MacBook Pro חדש המיועד לשוק הנמוך וגרסאות חדשות למחשבי ה-iMac ו-Mac Mini שישתמשו בשבב החדש.

בסדרת ניידי ה-MacBook הנוכחית של אפל אפשר למצוא את צמד ניידי ה-MacBook Pro 14/16, הנחשבים לדגמים החזקים והיקרים ביותר של החברה. השניים משתמשים ב-Apple M1 Pro ו-Apple M1 Max, הגרסאות החזקות יותר של שבב ה-Apple M1 המקורי אותו אפשר למצוא בדגם ה-MacBook Pro 13.

בדיווח הנוכחי שלו, גורמן טוען כי אפל תציג גרסה בסיסית וזולה יותר בסדרת ה-MacBook Pro שתגיע עם שבב ה-Apple M2 הבא של אפל, אשר יתפוס את מקומו של ה-Apple M1, כאשר הנייד צפוי להגיע ללא ה-Touch Bar וללא תצוגת miniLED או ProMotion, מה שיתרום למחיר הנמוך שלו בהשוואה לדגמים האחרים בסדרת המקבוק פרו.

בנוסף לנייד ה-MacBook Pro אפל צפויה להציג גם דגמים מעודכנים גם לנייד ה-MacBook Air ולמחשבי ה-Mac Mini ו-iMac 24, שיגיעו גם הם עם שבב ה-Apple M2 עליו עדיין אין לנו כיום מידע רב.

מחשב Mac Mini (מקור אפל)

כמו בכל דיווח לא רשמי, צריך לקחת את המידע החדש בעירבון מוגבל, אך לאור הרקורד המרשים של מארק גורמן בנושא, סביר להניח כי אכן נזכה לראות את הדגמים הללו נחשפים בהמשך השנה.

ההכרזה הצפויה של אפל על סדרת מחשבי המק וניידי המקבוק הבאים מגיעה כשלב נוסף במעבר המלא של החברה לשבבי ה-Apple Silicon מהייצור העצמי שלה, וכתחליף למעבדי אינטל שליוו את מחשביה במשך שנים רבות.

השוואת מפרטים