וואטסאפ החלה להיות אקטיבית במיוחד בהוספת פיצ’רים חדשים לאפליקציה, במטרה להפוך אותה לאטרקטיבית יותר אל מול התחרות שקמה לה מצד אפליקציות הודעות פופולריות נוספות כמו טלגרם וסיגנל, אך אחד מהפיצ’רים המבוקשים ביותר עדיין לא הושק. בראיון שקיים וויל קת’קארט (Will Cathcart), מי שמנהל את וואטסאפ בחברת מטא, לאתר The Verge, הוא מתייחס לגרסה של אפליקציית וואטסאפ לאייפד ומספק תקווה כי היא לא רחוקה מלהגיע כפיצ’ר עתידי נוסף.
“אנשים רוצים אפליקציה של וואטסאפ לאייפד כבר המון זמן, ונשמח לעשות זאת“, אומר קת’קארט בראיון, אך בזמן שהוא מתחמק מהתשובה לשאלה “מתי זה יקרה”, הוא מתייחס להוספת האפשרות לעבודה במקביל של וואטסאפ על מגוון מכשירים, תכונה חדשה יחסית שהושקה רק בשנה שעברה. “עבדנו הרבה על הטכנולוגיה המאפשרת תמיכה בריבוי מכשירים”, הוא מציין, ואף מוסיף כי “התכונה הזו תהיה חשובה מאוד עבור אפליקציה לטאבלטים“.
ההתייחסות שלו לגרסה של וואטסאפ לאייפד אמנם מרומזת בלבד בשלב זה, אך מתוך הדלפות שהחלו להגיע כבר לפני מספר חודשים אנו יודעים כי שמו של האייפד הספיק לעלות כחלק מתכנית המכשירים המרובים המחוברים לאפליקציה, זאת כחלק מגרסת בטא לוואטסאפ שנחשפה באוגוסט 2021. באותה גרסה הופיע לראשונה שמו של האייפד ברשימת המכשירים הנתמכים בעבודה במקביל.
הדבר מעיד על כך שבמטא עובדים כבר לא מעט זמן על אפליקציה לאייפד, ובעוד שלוח הזמנים להשקה של אפליקציה כזו עדיין לא ידוע בשלב זה, ייתכן כי הדבר יקרה מוקדם יותר ממה שאנו מצפים.

