מבחן ביצועים חדש שאותר ברשת חושף את הדור הבא של כרטיסי המסך המובנים מבית אנבידיה, שצפוי להיקרא GeForce MX550, כשהוא יבוסס לראשונה על ליבת ה-Ampere העדכנית של החברה ויספק רמת ביצועים גבוהה יותר לעומת הדור הנוכחי.
כרטיס ה-MX550 הבא של אנבידיה יחליף את כרטיס ה-GeForce MX450 כדגם הבסיסי יותר המיועד עבור מחשבים ניידים, כאשר הוא צפוי להתבסס על ליבת ה-Ampere הנמצאת בשימוש גם בסדרת כרטיסי ה-GeForce RTX 3000 הניידים של החברה.
מהמידע אותו ניתן למצוא במבחן ה-geekbench עולה כי הכרטיס יגיע עם 16 יחידות עיבוד (CU), דבר המתורגם ל-2048 ליבות CUDA, בדומה לכרטיס ה-RTX 3050 הנייד, אך בניגוד אליו יגיע עם 2GB זיכרון בלבד. מבחינת הביצועים, הכרטיס קיבל ציון של 39124 נקודות ב-Geekbench, מה שמתורגם לשיפור של כ~18% בהשוואה לכרטיסי ה-MX450 מהדור הנוכחי.

נכון לרגע זה אין צפי להכרזה רשמית של אנבידיה על כרטיס ה-GeForce MX550, אך מאחר ותערוכת CES 2022 נמצאת ממש מעבר לפינה, ניתן להניח כי הכרטיס יוכרז בסמוך לאירוע.
כרטיס ה-MX550 הבא של אנבידיה נועד להיות הכרטיס הבסיסי ביותר בסדרת כרטיסי המסך היעודיים של החברה לניידים ולהתחרות בדור הבא של כרטיסי המסך לניידים, שיכלול גם את אינטל עם כרטיס ה-Alchemist הצפוי.