חברת לוקאספילם (Lucasfilm) וסטודיו המשחקים Quantic Dream משתפים פעולה ומכריזים על משחק חדש – “מלחמת הכוכבים: ליקוי חמה” (Star Wars: Eclipse). במהלך טקס פרסי המשחקים (The Game Awards) חשפו החברות טריילר ראשון למשחק.
סטודיו המשחקים הצרפתי מוכר לנו בעיקר ממשחקים כמו Heavy Rain ו-Detroit: Become Human, אשר מתמקדים במשחקיות מאוד סיפורית כאשר על השחקן לבצע בחירות המשפיעות על מהלך העלילה. עם הבחירה ב-Quantic Dream, המשחק החדש של מלחמת הכוכבים יהיה שונה מהמשחקים הרגילים בסדרה. ההרפתקה תהיה עלילתית ומסובכת יותר, כאשר בחירות שנעשה ישפיעו על גורל הסיפור והדמויות. עם זאת, עדיין מדובר במשחק אקשן של מלחמת הכוכבים, ואנו צפויים להתמקד הרבה יותר בקרבות מאשר המשחקים הקודמים של הסטודיו.
המשחק יתרחש מאות שנים לפני עלילות לוק סקייווקר, בתקופת תור הזהב של הרפובליקה, כאשר לוחמי ג’דיי היו הרבה יותר פעילים. מלבד דמויות חדשות שישפכו אור חדש על אירועים היסטוריים מהסדרה, יפציעו במשחק גם דמויות מוכרות יותר כמו יודה ו-C-3PO. בטריילר, ניתן לראות את העולם היפהפה והרחב שיוצג במשחק, הכולל קרב חרבות אור, שווקים הומים, חיות פרא מרשימות וכמובן את מאסטר יודה באולם מועצת הג’דיי.

זהו כמובן לא המשחק היחיד של מלחמת הכוכבים שנמצא בהפקה. לוקאספילמס עובדת בימים אלו גם על הוצאה מחדש של Knights of the Old Republic, אשר יצא למחשב ולפלייסטיישן 5, ומשחק המשך ל-Star Wars Jedi: Fallen Order. בנוסף, חברת יוביסופט עובדת על משחק עולם-פתוח שיתרחש ביקום מלחמת הכוכבים.
“מלחמת הכוכבים: ליקוי חמה” נמצא עדיין בשלבי הפקה מוקדמים, ולא נמסר עדיין תאריך ליציאתו או מידע על הפלטפורמות בהן יהיה זמין.