חברת המשחקים רוקסטאר (Rockstar) יוצאת בבשורה משמחת למעריצי הסדרה המפורסמת ביותר שלה, Grand Theft Auto – בקרוב ישוחררו מחדש שלושה ממשחקי הסדרה הקודמים כחבילה חדשה ומיוחדת באיכות HD. המשחקים Grand Theft Auto III, Vice City ו-San Andreas יאוגדו מחדש כטרילוגיה תחת השם “Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition”
החבילה החדשה תעדכן את המשחקים לגירסה מודרנית יותר מבחינה גרפית ותפעולית. יש לזכור כי Grand Theft Auto III יצא לראשונה ב-2001 ועל כן בהחלט דורש עדכון. החברה טרם ציינה אילו שינויים בדיוק ייכללו בגרסאות המעודכנות, אך הבטיחה כי המשחקים עדיין ישמרו על המראה הקלאסי של המקור. לקראת השחרור, החברה תסיר את הגרסאות הישנות של שלושת המשחקים מכל החנויות הדיגיטליות בהן עדיין זמינים.
>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי
החבילה החדשה צפויה להגיע לפלייסטיישן, Xbox, PC ונינטנדו סוויץ’. ההשקה בסוויץ’ מפתיעה במיוחד שכן הפעם האחרונה בה משחק בסדרה הגיעה לנינטנדו הייתה לפני למעלה מעשר שנים, כאשר שוחרר המשחק Chinatown Wars לנינטנדו DS. גרסאות ל-iOS ואנדרואיד יגיעו אף הן בהמשך, מתישהו ב-2022.
ההוצאה המחודשת מגיעה כחלק מחגיגת 20 שנה למשחק השלישי בסדרה. התקווה היא כי העדכון יסייע לקהל צעיר ששיחק בעיקר בכותר האחרון בסדרה GTA V, שיצא כבר לפני שמונה שנים, לחזור אל משחקים קלאסיים יותר שויתרו עליהם מראש כיוון שהרגישו ישנים מדי ולא מושקעים באותה מידה.