כחודש בלבד לאחר שהכרנו את סדרת ה-Honor 50 אשר כוללת גישה מלאה למערכת ההפעלה אנדרואיד עם שירותיה של גוגל (Google Play וכו’), החברה עתידה לערוך אירוע הכרזה נוסף ב-12 באוגוסט בו היא צפויה להציג מכשירים חדשים לשוק הגלובלי. חלפו 3 שנים מאז שהחברה חשפה מכשיר דגל לשוק הגלובלי, כשבאותו הזמן היה מדובר ב-Honor Magic 2.
סדרת ה-Honor 50 אותה חשפה החברה לפני כחודש אמנם מגיעה עם שירותיה של גוגל, אך לא מדובר בסדרה הכוללת מכשיר דגל, כשגם דגם ה-Honor 50 Pro כולל את מערכת השבבים Snapdragon 778G. במועד ההכרזה גילתה החברה כי בכוונתה להשיק את הסדרה באופן גלובלי, ובעקבות הפרסום גילינו גם שישראל היא לא אחת מהמדינות על הכוונת להשקה של הסדרה המדוברת.
>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי
המתקפלים של הונור בדרך
כך או כך, החברה מחזיקה בשלב זה בשני מכשירים מסתוריים מתוצרתה, כשהראשון מביניהם הוא המכשיר המתקפל Honor Magic Fold, בשעה שהמכשיר השני הוא ה-Honor Magic 3. הדגם המוזכר ראשון עתיד לכלול מסך פנימי בגודל 8.03 אינץ’ אשר עשוי מזכוכית דקה במיוחד (UTG) הנמצאת כרגע בשלבי פיתוח, בזמן שבחלקו החיצוני יתפרס מסך בגודל 6.45 אינץ’. זוג התצוגות יגיעו מתוצרת BOE, כשעל פי השמועות, המכשיר עצמו יעבור תהליך פיתוח אצל Huawei ורק את הגימור תבצע חברת Honor העצמאית.
אודות העיצוב, אנחנו יכולים לגלות כבר עכשיו שיהיה מדובר במכשיר הדומה בעיצובו ל-Huawei Mate X2, כך שייתכן כי גם חלקים מהמפרט יהיו דומים. במעבר לדגם ה-Honor Magic 3, כאן מדובר במכשיר דגל מן השורה, אשר עתיד להיות המכשיר הראשון להשתמש במערכת השבבים Snapdragon 888 Plus ולהמשיך את דרכו של ה-Honor Magic 2. עד כה, הונור מחזיקה בפטנט על השמות Honor Magic Fold, Magic Flip ו-Magic Tab, מה שאומר שאנחנו צפויים לראות יותר ממכשיר מתקפל אחד בעתיד.
את האירוע תערוך החברה ב-12 באוגוסט, יום חמישי.