לאחר לא מעט עיכובים שנגרמו בגלל מחסור ברכיבים בעולם, ובעיקרם ספינת הדגל Snapdragon 888 של קוואלקום, עושה כעת מכשיר הדגל Realme GT את דרכו לישראל, כך מסר היום היבואן, באג. המכשיר יושק בארץ במחיר של 2,099 ש”ח, עם אחריות לשנה ובצבע “עור” צהוב (Racing Yellow), בגרסת 8+128GB.
ה-Realme GT מגיע עם מסך Super AMOLED בגודל 6.43 אינץ’, ברזולוציית +Full HD וקצב רענון גבוה של 120 הרץ. בראש התצוגה, בתוך חור קטן, נמצא את מצלמת הסלפי עם חיישן 16 מגה פיקסל, כשבחלקה התחתון חיישן טביעות אצבע ביומטרי המופעל בנגיעה במסך.
>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי
מתחת למכסה ממוקמת מערכת השבבים Snapdragon 888 המביאה עימה תמיכה ברשתות הדור החמישי (5G), כמו גם בבלוטות’ 5.2 וב-WiFi 6E, ולצידה זיכרון עבודה (RAM) בנפח 8 גיגה-בייט, רכיב אחסון בנפח 128 גיגה-בייט ללא אפשרות הרחבה, וסוללת 4,500mAh עם תמיכה בטעינה מהירה (Dart Charge) בהספק של 65 וואט דרך חיבור USB-C, שתאפשר טעינה מלאה תוך כ-35 דקות. בנוסף, נמצא במכשיר גם שקע אוזניות בגודל 3.5 מ”מ וזוג רמקולים סטריאופוניים.

מערך הצילום הראשי הממוקם בגב המכשיר מורכב מחיישן 64 מגה-פיקסל (Sony IMX682) במפתח צמצם f/1.8 המאפשר הסרטת וידאו ברזולוציה מירבית של 4K ב-30 או 60 פריימים בשנייה, חיישן 8 מגה-פיקסל לצילום תמונות בזווית רחבה של 119 מעלות דרך מפתח צמצם f/2.3 וחיישן מאקרו ברזולוציית 2 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4.
ה-Realme GT זמין בישראל ברשת באג, אצל רשתות הסלולר ובחנויות נבחרות במחיר מומלץ של 2,099 ש”ח.