וואן פלוס מאשרת: ה-OnePlus Nord 2 5G ייחשף ב-22.7

קופסה של OnePlus Nord 2 תמונה: OnePlus

בציוץ קצר וקולע דרך החשבון הרשמי של החברה בטוויטר, אישרה היום (ה’, 8.7) וואן פלוס כי תחשוף את מכשיר ה-OnePlus Nord 2 5G ב-22.7.2021, אשר מגיע לאחר מספר מכשירים בסדרה, חלקם נחשפו רק לאחרונה, ויהיה דור ההמשך של ה-OnePlus Nord המקורי, אשר נחשף בדיוק שנה קודם לכן, ב-21.7.2020.

בוואן פלוס לא מספקים פרטים אודות ה-OnePlus Nord 2 בשלב זה, פרט לתמיכה שלו ברשתות 5G, כשבטיזר שפירסמה החברה כחלק מהציוץ בטוויטר ניתן למצוא תמונה של קופסה שחורה ועליה לוגו החברה ושם הסדרה “Nord”, כשמעליה מופיע התאריך בו יוצג המכשיר – “Coming July 22” (מגיע ב-22 ביולי). את אותה תמונה ניתן למצוא גם בעמוד יעודי באתר החברה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

פרטים שכבר הספיקו להגיע לרשת מעידים על כך שוואן פלוס תעבור להשתמש במערכת שבבים מבית מדיה-טק, במקום זו של קוואלקום, בדגם החדש, זו ככל הנראה תהיה גרסה של ה-Dimensity 1200. מדובר במערכת שבבים חזקה למדי, המיוצרת בתהליך 6 ננו-מטר ומשלבת מעבד עם 8 ליבות, בהן ליבת ביצועים חזקה במיוחד בתדר 3 גיגה-הרץ, הפועלת לצד 3 ליבות Cortex-A78 חזקות נוספות הרצות בתדר 2.6GHz, אליהן מצטרפות גם 4 ליבות Cortex-A55 חסכוניות בתדר 2.0GHz, והמאיץ הגרפי Mali-G77 MC9 .

הדלפה שנחשפה בסוף החודש הקודם הציגה כיצד צפוי להיראות המכשיר, כאשר לפי התמונות שפורסמו במסגרתה אנו צפויים למצוא ב-OnePlus Nord 2 מסך AMOLED בגודל 6.43 אינץ’, ברזולוציית +Full HD וקצב רענון של 90 הרץ, עם חור קטן למצלמת סלפי ברזולוציית 32 מגה-פיקסל בחלקו העליון, כשבגב המכשיר ימוקם מערך צילום ראשי עם שלוש מצלמות, הראשית בהן צפויה להגיע עם חיישן ברזולוציית 50 מגה-פיקסל, ויחד איתה ככל הנראה נמצא חיישן משני ברזולוציית 8 מגה-פיקסל לצילום תמונות בזווית רחבה וחיישן עומק או מאקרו ברזולוציית 2 מגה-פיקסל.

השוואת מפרטים