דיווח: Galaxy S22 Ultra ימשיך להגיע עם חיישן 108 מגה פיקסל

Galaxy S21 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי) Galaxy S21 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי)

לפני כשבועיים בלבד שמענו על כך שסמסונג תחדש לגמרי את מערכי הצילום בדגמי ה-Galaxy S22 וה-Galaxy S22 Plus, וכעת אנחנו מקבלים דיווח אחר המספר על כך שדגם האולטרה יגיע ללא חיישן ראשי חדש וימשיך להשתמש באותו חיישן בו סמסונג משתמשת בדגם הנוכחי. את הדיווח מביא אלינו הבלוגר Ice Universe, אשר מספר כי הדבר בטוח בכמעט 100 אחוזים.

על פי דבריו של המדליף, אנחנו מגלים כי לעומת הדיווחים הקודמים בנושא, סמסונג לא תבצע את הקפיצה מחיישן 108 מגה פיקסל ל-200 מגה פיקסל, אך עדיין איננו יודעים מה הסיבה לכך. ייתכן כי סמסונג החליטה שהיא לא תספיק לעמוד בלוח הזמנים עם החיישן המדובר, כך שהוחלט להישאר עם הנוכחי. עם זאת, הבלוגר מעיד על כך שסמסונג לא פשוט תשאיר את החיישן כפי שהוא, אלא תשפר אותו לעומת קודמו.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מעבר למילים הללו, לא ברור כיצד סמסונג מתכננת לשפר את החיישן הנוכחי, והאם מדובר בשדרוגים בגזרת החומרה או בגזרת התוכנה. כך או כך, חיישן ה-ISOCELL HM3 אשר נמצא בשימוש בשלב זה במכשיר ה-Galaxy S21 Ultra הפיק תוצאות טובות מאוד לכל המחפש מכשיר בעל מערך צילום מהמובילים בשוק, אך כיאה למכשיר הבא בסדרה, אנחנו מצפים לראות קפיצה משמעותית אשר תצדיק את המעבר מהדגם הנוכחי אליו.

עוד לפני כן למדנו כי ה-Galaxy S22 Ultra כן עתיד להגיע עם שיפור משמעותי לחיישן הזום האופטי, כך שנוכל לבצע צילום בזום רציף החל מפי 3 ועד פי 5 או 10, ללא ירידה באיכות בזמן המעבר בין המצבים. את ההישג הזה סמסונג צפויה להציג לנו באמצעות שימוש בחלקים זזים, וסביר להניח כי מדובר בטכנולוגיה דומה לזו שסוני כבר שחררה לשוק עם ה-Xperia 1 III הכולל עדשת זום המאפשרת מעבר חלק בין זום אופטי פי 3 עד פי 4.4 ללא ירידה באיכות.

השוואת מפרטים