וואן פלוס ו-Oppo מתאחדות: שני המותגים ימשיכו לפעול במקביל

A New Journey for OnePlus תמונה: OnePlus

מנכ”ל ומייסד חברת וואן פלוס (OnePlus), פיט לאו (Pete Lau), הודיע על מיזוג פעילות החברה עם Oppo. שתי החברות כבר החלו לעבוד יחד מוקדם יותר השנה, אז הודיעו על איחוד חטיבות המחקר והפיתוח של השתיים, כאשר כעת מודיע המנכ”ל על מיזוג שתי החברות.

OnePlus ו-Oppo שתיהן שייכות לתאגיד BBK, אשר אמון על מספר לא מבוטל של יצרניות טלפונים בסין, בהן גם Realme, Vivo ו-IQOO, כך שמדובר באיחוד פעילות בין שתי חברות שחלקו ביניהן משאבים מסוימים לאורך כל הדרך, ולראיה – רבים מהטלפונים של OnePlus היו דומים מאוד במראה וגם בצד הטכני שלהם לדגמים מסוימים של Oppo.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בוואן פלוס מציינים כי האיחוד יוביל להאצה בקצב העדכונים שיגיעו למכשירים, תוך שהחברה נשענת על חטיבת הפיתוח של Oppo, אך לא מדובר באיחוד מלא של שני המותגים, אלא רק בפעילות מאחורי הקלעים, כאשר Oppo ו-OnePlus ימשיכו לשווק מוצרים תחת שמות המותג המקוריים. ב-OnePlus אף מאשרים כי מערכת ההפעלה OxygenOS תמשיך להגיע למכשירים אותם תשווק מחוץ לסין.

האיחוד בין שתי החברות מוביל לשאלה גם בנוגע לשיווק המכשירים בשוק הישראלי. כידוע, בישראל פועלים המותגים Oppo ו-OnePlus תחת אחריות של שני גופי יבוא נפרדים (סל נאו ל-OnePlus ורונלייט ל-Oppo). בפנייה לסל נאו נמסר לגאדג’טי כי שני המותגים ימשיכו לפעול בנפרד בכל הנוגע לפעילות השיווק הבינלאומית. מרונלייט טרם התקבלה תשובה.

השוואת מפרטים