רשת רמי לוי שיווק השקמה הכריזה על השקת אפליקציית “הארנק מבית רמי לוי”, אפליקציית ארנק דיגטלית חדשה שתאפשר ללקוחות הרשת לשלם באמצעות הסלולר בסניפים הרשת ובאתר המקוון שלה, כאשר החברה צפויה להרחיב בהמשך את אפשרויות התשלומים באפליקציה לעסקים נוספים בקבוצת רמי לוי ועוד.
ממצב בו התרגלנו לשלם במזומן או באשראי, שנת 2020~2021 הפכה להיות שנת מהפכת התשלומים הדיגיטליים בישראל עם השקה של מגוון ענק של פתרונות תשלום שונים, בהם הארנק החדש של רמי לוי שיאפשר לבצע תשלומים מהסלולר אך ללא תמיכה באפשרות לתשלום ללא מגע כרגע. השירות החדש נכנס לשוק רווי הכולל את ה-Garmin Pay, שירותי חברות האשראי ישראכרט, מקס ו-כאל בנוסף לבנק לאומי ובנק הפועלים, כאשר מעל כולם מרחפת הכניסה הצפויה של שירות התשלומים Apple Pay של אפל בחודש מאי הקרוב.
>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי
אפליקציית התשלומים החדשה של רמי לווי מתבססת על טכנולוגיית הארנק הדיגיטלי של חברת סוויץ’ (Swiich), כאשר בשלב הנוכחי ניתן לשמור באפליקציה כרטיס אשראי בודד שישמש לביצוע הרכישות בחנויות “רמי לוי שיווק השקמה” בלבד ולא רשתות הבת של החברה. התשלום עצמו מתבצע על ידי מסירת מספר המכשיר הסלולר לקופאי ואישור העסקה דרך הודעה במכשיר הסלולרי. בעתיד האפליקציה תאפשר לבצע תשלומים ברשתות הנוספים של רמי לוי בהם קופיקס, גוד פארם ועוד כאשר אפשר לראות במסכים גם אפשרות עתידית לביצוע תשלומים דוגמת מים, ארנונה ועוד מה שמעניק לה יתרון על פני פתרונות אחרים בשוק.

אפליקציית “הארנק מבית רמי לוי” זמינה להורדה למכשירי האנדרואיד ו-iOS.
אפליקציית הארנק החדשה של רמי לוי נועדה להוות פתרון תשלומים “שונה” לעומת הארנקים הקיימים כיום, כאשר היא אף עוקפת את מגבלת השימוש של מכשירי אפל בשירותי תשלומים מבוססי מגע.
החברה מנצלת למעשה את מועדון הלקוחות הקיים שלה יחד עם אפשרות לשימוש בכרטיס האשראי של רמי לוי תחת אפליקציה אחת שנועדה לספק מגוון פיצ’רים למשתמשים דבר שצפוי לתת לאפליקציה דחיפה משמעותית באימוץ על ידי הצרכנים.