דיווח: סמסונג תכריז על מכשיר מתקפל עם מצלמה מתחת למסך בחצי השני של 2021

Samsung Galaxy Z Fold 2 5G (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) Samsung Galaxy Z Fold 2 5G (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

אנחנו שומעים על סמארטפונים עם מצלמות סלפי הממוקמות מתחת לפני התצוגה כבר זמן מה, כשלמעשה, ניתן למצוא כבר את חלקם זמינים בשוק עם הטכנולוגיה הראשונית. המכשיר אשר תפס את מירב הכותרות הוא ה-ZTE Axon 20 5G, אשר מהווה את המכשיר הראשון להשתמש בטכנולוגיה הזו גם כשהיא לא ממש מבושלת.

כפי שניתן לראות מלא מעט סקירות של המכשיר ברחבי האינטרנט, התוצאות ממצלמת הסלפי שלו נחותות משמעותית מתוצאות של מצלמת סלפי רגילה, כשגם את כיסוי הפיקסלים שנמצא מעל האיזור בו מתיישבת המצלמה ניתן לראות בתנאי תאורה מסוימים והוא לא לגמרי נסתר. עקב כך, מסקרן לדעת באיזו טכנולוגיה סמסונג מתכוונת להשתמש במכשיר שלה, לצד חברות אחרות שמתכננות גם הן להכריז על מכשיר עם מצלמה כזו.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

על פי הדיווח האחרון מהבלוגר Ice Universe, אנחנו מגלים כי סמסונג תציג כבר במחצית השנייה של 2021 על מכשיר מתקפל בעל מצלמת סלפי המתיישבת מתחת לפני התצוגה, כשגם שיאומי, Oppo, Vivo ו-ZTE מתכוונות להצטרף/להמשיך בחגיגה באותו זמן. בשעה שבשביל סמסונג, שיאומי ו-Oppo זה יהיה המכשיר הראשון להגיע עם הטכנולוגיה, בשביל Vivo ו-ZTE אנחנו כבר נראה גרסה שנייה ומשופרת לגרסה הראשונה בה הן השתמשו.

בנוסף לכך, הבלוגר ציין כי מצידה של שיאומי יהיה מדובר במכשיר ה-Xiaomi Mi Mix 4 אשר ישתמש במצלמה המדוברת, כשאצל Oppo נסתכל על מכשיר מתקפל עם הטכנולוגיה. את הבטחתה של שיאומי כי מכשיריה יגיעו עם מצלמת סלפי מתחת לפני התצוגה קיבלנו כבר בשנה שעברה, כאשר היא הציגה לעולם את הטכנולוגיה בסרטון קצרצר אשר חשף את הרעיון.

השוואת מפרטים