אולפני יוניברסל מכריזים על פרויקט חדש ומסקרן מבית היוצר של האחים רוסו, צמד במאי הסרט המכניס בכל הזמנים “הנוקמים: סוף המשחק”. מדובר בסרט מדע בדיוני חדש בשם “The Electric State”, אותו תוביל כוכבת “דברים מוזרים” ו“אנולה הולמס”, מילי בובי בראון.
הסרט יעקוב אחר נערה מתבגרת (בראון) אשר חיה בעתיד אלטרנטיבי לשלנו, ומתחברת עם רובוט משונה אך חמוד. מאוחר יותר, הנערה מבינה כי הרובוט נשלח על ידי אחיה הנעדר, מה שגורם לה ולרובוט לצאת למסע חיפושים אחר האח. בדרך, השניים חושפים עולם דימיוני ומופלא אשר מסתיר קונספירציה מאיימת.
בנוסף לבמאי “הנוקמים”, הסרט גייס למלאכת הכתיבה גם את תסריטאי “סוף המשחק” ו“מלחמת האינסוף”, כריסטופר מרקוס וסטיבן מקפילי. האחים רוסו החלו לפתח את הסרט כמפיקים עוד ב-2017, אז יועד לביימו במאי שני סרטי “זה”, אנדי מוסצ’יאטי יחד עם אחותו המפיקה ברברה מוסצ’יאטי. מאז, האחים מוסצ’יאטי התחייבו לאולפני האחים וורנר, שם יביימו את סרט הסולו של הפלאש (The Flash) מ”ליגת הצדק” הצפוי לצאת ב-2022. במקומם, לקחו על עצמם האחים רוסו גם את כסא הבמאי, בעוד אנדי וברברה מוסצ’יאטי יישארו חתומים כמפיקים בלבד.
>> הצביעו בסקר סיכום 2020 של גאדג’טי
הסרט מבוסס על נובלה גרפית מאת הסופר השוודי סיימון סטלנהאג. עיבוד לספר אחר של סטלנהאג, “סיפורים מהלולאה” (Tales From the Loop), עלה כסדרה בת 8 פרקים ברשת אמזון מוקדם יותר השנה, בכיכובו של ג’ונתן פרייס (“משחקי הכס”).
אולפני יוניבסרל הכריזו כי הם מחויבים לשחרר את הסרט העתידי בקולנוע, ולא בערוצי הסטרימינג. בתגובה, ציינו האחים רוסו כי הם נרגשים לספק שוב את חוויית הצפייה באולמות הקולנוע, ומאמינים כי זהו סימן שברגע שהחיסון לקורונה יהיה זמין לכלל האוכלוסיה – שוק הקולנוע יוכל סוף סוף לחזור.