מילה יויוביץ’ כבר הוכיחה עצמה כמי שיכולה להוביל סדרת סרטים מצליחה המבוססת על משחק מחשב ידוע ב”האויב שבפנים”, וכעת נבחרה להוביל את הגרסה הקולנועית של “Monster Hunter”, סדרת המשחקים מבית קאפקום, אשר טיזר ראשון שלה שוחרר אתמול (שבת) לרשת.
את הסרט ביים פול ו.ס אנדרסון, בן זוגה במציאות של יויוביץ’ ובמאי הידוע היטב בעיבודי משחקים למסך הגדול. ברזומה שלו מספר סרטים בסדרת “האויב שבפנים”, כולל הראשון והאחרון, וכן הסרטים “מורטל קומבט” ו-“הנוסע השמיני נגד הטורף”.
הסרט של Monster Hunter יעקוב אחרי הקצינה ארטמיס (יויוביץ’) וצוותה המגיעים לעולם המאוכלס על ידי מפלצות עצומות החסינות מפני נשקיהם. במהלך קרב על הישרדותם, הם פוגשים בציד המצליח להישאר בחיים בעולם המפלצתי על ידי יכולתו להישאר תמיד צעד אחד לפני המפלצות.
>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי
בטיזר הקצרצר אנו בעיקר נחשפים לארטימס והצוות שלה, המנסים להתמודד עם אחת המפלצות האימתניות בעזרת רובים – כלי שלא יעזור להם, שכן משחקי Monster Hunter אינם מכילים כלי נשק חמים. במהלך הסרט יאלצו להתמודד עם אותם כלים שאנו מכירים מהמשחק – חרבות, קשתות וגרזנים.
האתגר הגדול ביותר של הסרט הוא יצירת הדמויות המקוריות, שכן משחקי Monster Hunter משוחקים בגוף ראשון על ידי השחקן, ואין בו דמויות מוכרות. כל הדמויות האנושיות במשחק הינן דמויות NPC (דמויות בלי שחקן) שמטרתן בעיקר להדריך אותנו ולסייע בהתקדמות. לעומת זאת, המפלצות הן אלו שמשחקות תפקיד חשוב יותר וחוזרות במהלך שלל משחקי הסדרה. את אחת המפורסמות שבהן אנו פוגשים בטיזר – השטן השחור (Black Diablo). זהו זן מפלצות ממין נקבה אשר מסוגלות להתחפר בחול ולנוע במהירות מתחת לאדמה.
לצד יויוביץ’, מככבים בסרט גם רון פרלמן (“ילדי האנרכיה”), טוני ג’ה (“מהיר ועצבני 7”), דייגו בונטה (“מלכות הצעקה”), מייגן גוד (“שהאזאם”) והראפר T.I.
המשחק הראשון בסדרת Monster Hunter שוחרר בשנת 2004, ומאז התפשט לשלל משחקי המשך, ספין אופים, ומשחקים נלווים. הסדרה הספיקה למכור כבר למעלה מ-64 מיליון עותקים, והיא השניה המצליחה ביותר של חברת קאפקום אחרי “האויב שבפנים״. המשחק הבא, שייקרא Monster Hunter Rise צפוי לצאת במרץ 2021, הכרזה שהגיעה מקאפקום רק לפני מספר שבועות.
על פי הטיזר, הסרט ישוחרר לאקרנים בדצמבר.