חברת מוטורולה הפיצה אתמול לעיתונאים בארה”ב הזמנה לאירוע משותף שלה עם ספקית הסלולר האמריקאית Verizon, במהלכו (לטענת ההזמנה) הן הולכות לחשוף משהו גדול. המשהו הגדול הזה מתואר כמהיר יותר, דק יותר, חכם יותר וחזק יותר ככה שבטוח מדובר בסמארטפון או טאבלט חדש.
אתר Engadget, אחד מאלו שהוזמנו לאירוע, בעבודת מחקר יוצאת דופן של לשמור את תמונת ההזמנה על המחשב, גילה כי שם הקובץ הינו “spyderlaunchinvite.” מה שמסגיר כי באירוע ייחשף סמארטפון ה-Motorola Spyder או בכינויו הנוסטלגי – Motorola Droid RAZR. לפי השמועות מדובר במכשיר בעל מפרט מרשים הכולל: מעבד כפול ליבה 1.2Ghz, זיכרון פנימי 1GB RAM, מסך Super AMOLED בגודל 4.3 אינץ’ ברזולוצייה של 960X540 (או qHD) עם זכוכית Gorilla וציפוי Kevlar עמיד במיוחד למכשיר (חומר זה ידוע בשיטת הייצור שלו המדומה לקורי עכביש, אולי מכאן שמו), מצלמה עם חיישן ברזולציית 8 מגה-פיקסל בעלת יכולת צילום וידאו 1080P ומייצב תמונה, בנוסף לכך מצלמת “HD” קדמית.
אירוע החשיפה יערך ב-18.10.11 ונעקוב אחריו במיוחד שכן יש מגוון מכשירים מבית מוטורולה שהודלפו לאחרונה ואולי יוכרזו שם, כמו: זוג טאבלטי XOOM 2 והיורש של ה-Atrix – ה-Atrix 2. כמובן שכמו תמיד, נעדכן כאן בגאדג’טי.