טריילר לעונה 2 של הסדרה “הבנים” מציג גיבורה חדשה ומאיימת

בדיוק חודש לפני עליית העונה השניה של סאטירת גיבורי העל, הסדרה “הבנים” (The Boys) של אמזון פריים וידאו מקבלת טריילר אחרון ובו אנו פוגשים את הגיבורה החדשה המצטרפת לקאסט.

אחרי העונה הקודמת, חבורת “הבנים”, וביניהם מארווין “חלב אם” (לאז אלונזו), יו קמפבל (ג’ק קוויד), קימיקו (קארן פוקוהארה) ופרנצ’י (השחקן הישראלי תומר קפון) נמצאים במחבוא לאחר שעיצבנו פעם אחת יותר מדי את גיבורי העל הרודפים אחריהם. בעונה החדשה, החבורה מנסה להימלט מהחוק וכן להתאחד בחזרה עם בוטצ’ר (קארל אורבן) אשר נעלם לאחר שגילה כי אשתו בחיים. אל הסדרה מצטרפת העונה סטורם-פרונט, בגילומה של איה קאש (“הכי גרועים שיש”) – גיבורת על המסוגלת לעוף, לירות ברקים מהידיים, והכי גרוע – יודעת לנצל היטב את כוחן של הרשתות החברתיות לטובתה.

הטריילר מספק גם הצצה לדמותו החוזרת של סטן אדגר בגילומו של ג’יאנקרלו אספוזיטו (“שובר שורות”, “סמוך על סול”), מנכ”ל חברת Vought אשר הקימה את השביעייה בהנהגת הומלנדר ומתכננת תוכנית סודית ליצירת מספיק גיבורי על שיעבדו עבורם כדי להשתלט על ארה”ב – תוכנית אותה מנסים “הבנים” לעצור.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הטריילר מסתיים בקטע ששוחרר בקומיקון, ובו בוטצ’ר וחבורתו נתקלים בלוויתן ומוכיחים כי גם העונה החדשה מבטיחה לשלב בין אלימות מדממת וגרוטסקית לרגעים קומיים וסאטיריים על הז’אנר.

העונה החדשה תעלה באמזון ב-4 בספטמבר עם שלושת הפרקים הראשונים, כאשר שאר פרקי העונה ישודרו פעם בשבוע.

העונה החדשה תלווה גם בתוכנית ראיונות בהנחיית איישה טיילר (“של מי השורה הזאת בכלל”) שתדון בכל פרק בסיומו ותחשוף רגעים מאחורי הקלעים בהשתתפות הצוות והשחקנים. הסדרה המלווה תעלה שבוע לפני העונה החדשה, ב-28 באוגוסט. כמו כן, כך הכריזו בקומיקון, הסדרה כבר חודשה לעונה שלישית.

השוואת מפרטים