מארוול מצאו במאי חדש-ישן לדוקטור סטריינג’ 2

דוקטור סטריינג’ 2 (תמונה: Marvel)

אחד מהסרטים המסקרנים ביותר של מארוול בשלב הרביעי של היקום הסינמטי, דוקטור סטריינג’ 2 (Doctor Strange in the Multiverse of Madness), מקבל במאי חדש. מדובר בלא אחר מאשר סאם ריימי, שביים בעבר את סרטי ספיידרמן בכיכובו של טובי מקגוואייר. החדשות מגיעות לאחר שלסרט לא היה במאי מאז מארוול נפרדה במפתיע מסקוט דריקסון לפני כחודש.

סאם ריימי נחשב לדמות אהובה במסדרונות מארוול סטודיו. הוא עבד יחד עם קווין פייגי, האבא של היקום הסינמטי של מארוול, על סרטי ספיידרמן ונחשב לחבר קרוב של ג’ון פאברו (במאי סרטי איירון-מן ודמות אהובה מאוד בדיסני). החשיפה הגיע אחרי תקופה של שמועות בנוגע למעורבותו של ריימי. הסרט דוקטור סטריינג’ 2 תואר בעבר כסרט מז’אנר האימה, שכה מוכר לבמאי החדש. הוא כתב וביים מספר סרטי אימה קומיים שהפכו לקאלט במרוצת השנים, ביניהם “מוות אכזרי” (The Evil Dead).

מדובר גם בסוג של סגירת מעגל. סאם ריימי הזכיר את שמו של “דוקטור סטריינג'” בסרט ספיידרמן 2, שם נשקל לתת את הכינוי של “דוקטור אוקטופוס”, לא לפני שנאמר בבירור שהשם כבר נתפס. מאז “דוקטור סטריינג'” לא הוזכר או הופיע בסרטי ספיידרמן.

הפקת הסרט דוקטור סטריינג’ 2 נעצרה עם פרוץ מגפת וירוס הקורונה, כאשר זמן קצר לאחר מכן מארוול הודיעה על שינוי תאריכי ההצגה של הסרטים החדשים לשלב 4 של היקום הסינמטי שלה. הסרט “דוקטור סטריינג’ 2” יגיע לאקרנים ב-5 בנובמבר 2021, דחייה של חצי שנה מהתאריך המקורי.

השוואת מפרטים