לאחר שהציגה מכשיר קונספט ראשון עם מצלמת סלפי מתחת לתצוגת המסך עוד באמצע שנת 2019, סמנכ”ל החברה, לו וייבינג (Lu Weibing), טוען כי הטכנולוגיה לא תגיע לקהל בזמן הקרוב עקב לא מעט מחסומים טכנולוגיים שעדיין לא נפתרו. עד כה ראינו את חברות הסלולר מנסות להיפטר מהמגרעת באמצעות חור מצלמה במקום שול אחיד וארוך, מצלמות הנשלפות מהמסגרת ועוד.
על פי דבריו של וייבינג, יש להתגבר תחילה על הבעיה שרוב מסכי הסמארטפונים כיום מגיעים עם צפיפות פיקסלים גבוהה במיוחד, מה שמפריע לאור לעבור ולהגיע אל מצלמת הסלפי שנמצאת מתחת לתצוגה. בנוסף לכך, חיישנים הנמצאים מתחת לתצוגה מקבלים מלכתחילה פחות אור, מה שכבר בשלב הזה מקשה על הפקת תמונות באיכות המסוגלת להתחרות עם מצלמות הסלפי שאינן ממוקמות מתחת לפני התצוגה.

עקב הסיבות הללו, וייבינג מסכם כי מצלמות הממוקמות מתחת לפני התצוגה אינן מהוות כרגע תחליף או פתרון למצלמות סלפי רגילות. עם זאת, לא מעט חברות סלולר משקיעות המון משאבים במחקר עבור מציאת פתרון מספק לנושא, אשר יאפשר הטמעה של מצלמת הסלפי מתחת לפני התצוגה, אם כי בשלב זה לא נראה שנמצא פתרון באופק.
כך או כך, במידה ונחפש את הפתרון הקל ונחשוב על הטמעת מסכי סמארטפונים המגיעים עם צפיפות פיקסלים נמוכה, ניתקל בבעיה שאיכות התצוגה תרד באופן דרסטי, מה שלא יתקבל יפה מצד הרוכשים. מהצד השני של המתרס, אם שיאומי תשיק מכשיר בעל מצלמת סלפי מתחת לתצוגה כבר עכשיו, וללא הצגת פתרון לבעיות המוזכרות לעיל, כנראה שרוכשי המכשיר לא יהיו מרוצים במיוחד מאיכות התמונות אותן המצלמה תציע.
לבסוף, וייבינג לא מספר לנו על טווח הזמן בו הוא חושב שיצרניות הטלפונים יתגברו על הבעיות, כך שנוכל לצפות לפתרון שיגיע תוך כמה חודשים או כמה שנים באותה המידה.