מנכ”ל וואווי מאשר: סדרת ה-Huawei P40 תוכרז בסוף חודש מרץ

לוגו וואווי (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) לוגו וואווי (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

חברת וואווי (Huawei) הסינית לא מוותרת בקלות וגם תחת הסנקציות מצידה של ארצות הברית ממשיכה בתכניותיה בתקווה כי הסנקציות יוסרו וזו תוכל לפעול בחופשיות פעם נוספת. עד אז, מנכ”ל החברה מאשר כי סדרת ה-Huawei P40 מתקדמת לכיווננו וזו עתידה להציע מספר הפתעות מתחת ומעל למכסה המנוע.

בריאיון שהעניק מנכ”ל החברה ריצ’ארד יו (Richard Yu) לתקשורת הצרפתית סיפר כי סדרת ה-Huawei P40 תיחשף באופן רשמי בסוף חודש מרץ 2020, כשזו תגיע עם יכולות צילום חדשות, ביצועים טובים מאי פעם ועיצוב חדש שלא נראה בעבר. המנכ”ל אינו חשף פרטים ספציפיים אודות העיצוב או יכולות הצילום, כך שבשביל אלו ניאלץ להמתין להופעתן של ההדלפות.

מעבר לכך, ציין יו כי סדרת ה-P40 תגיע עם ממשק המשתמש EMUI המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 10, ובכך שלל את האפשרות שהחברה תשתמש במערכת ההפעלה העצמאית HarmonyOS המפותחת על ידי החברה. עם זאת, הוסיף המנכ”ל שהמכשירים לא יגיעו עם שירותי גוגל (Google Play Services) אלא עם שירותי וואווי (Huawei Mobile Services), כך שחנות האפליקציות של גוגל לא תהיה מותקנת על המכשיר פעם נוספת.

את המעבר לשירותים עצמאיים מבצעת Huawei עקב קיומן של הסנקציות מצד ארצות הברית, כך שהיא אינה יכולה להשתמש בשירותיה של גוגל או בחנות האפליקציות Google Play ונאלצת לעבור לשירותים עצמאיים בתקווה שמפתחי אפליקציות יאהבו את הרעיון ויפתחו אפליקציות תומכות. כך או כך, גם סדרת ה-Mate 30 סובלת ברגעים אלו מהבעיה הזו ונמכרת בשווקים מצומצמים בלבד עקב כך.

השוואת מפרטים