חברת HTC הכריזה לפני זמן קצר על התממשקות חדשה בין מכשירי הסלולר של החברה למחשב האישי, זאת באמצעות שירות מקוון ואתר חדש – HTCsense.com. האתר יספק מגוון שירותים חדשים, שבאמצעותם תוכלו לשלוט ולנהל מרחוק את המכשיר. בין המחשב לסמארטפון שלכם תהיה התקשרות מעמיקה, הכוללת מאפיינים דומים לאלו שמציעה אפל בשירות ה-MobileMe שלה, כגון מחיקה מרחוק של המכשיר ואיתורו, לצד דברים חדשים ומעניינים כמו הזרמת מולטימדיה באמצעות DLNA.
HTC הכריזה כי היא אינה רואה ב-HTC Sense ממשק משתמש הכולל עיצוב משודרג ומגוון תוספים – מבחינתה, הסנס הינו חוויית משתמש כוללת, שבזכות האתר החדש יוצאת מגבולות הטלפון. כל הודעה או מייל יגובו אוטומטית מהמכשיר על גבי הממשק האינטרנטי החדש, ותוכלו לסנכרן בינו לבין המכשיר בכל זמן שתרצו. מעבר לכך, באמצעות ה-HTCsense.com תוכלו לקבוע את מסלול הנסיעה שלכם על גבי המחשב ולסנכרן גם אותו עם המכשיר.
במקביל למעברו של ה-Sense לעולם האמיתי, מהיום המכשירים שיושקו עם הממשק יתאתחלו מהר יותר – לטענת החברה, תוך שניות תכולו לחייג, לשלוח הודעות ולבצע פעולות נוספות (סוג של בוט מהיר). המפות לא תתעדכנה בכל פעם מחדש בזמן ניווט, מערכת ניהול מאגר חדשה תאפשר למכשיר לשמור את המסלול בזמן הגדרתו (כנראה בשיתוף עם הניווט של גוגל מפות), שיחות טלפון נכנסות לא תשתלטנה על מסך הניווט ומעתה תעלינה מלמטה על מנת לא להפריע.
מכשירי Sense יגיעו מעכשיו עם תמיכה ב-DLNA, תקן להזרמת תכני מולטימדיה באופן אלחוטי. את התכנים תוכלו להציג על גבי טלוויזיה עם יכולת DLNA מובנית, או באמצעות קופסא חדשה של HTC המתחברת לטלוויזיה באמצעות HDMI – ללא ספק התקדמות משמעותית ביכולות המולטימדיה שמציעה החברה.
בדומה לשירות שמציעה אפל – MobileMe – ניתן יהיה לגרום למכשיר לצלצל במידה ואיבדתם אותו בבית. אם שכחתם אותו בביתכם, תוכלו להתחבר אליו מרחוק ולבצע הפניית שיחות למקום בו אתם נמצאים. בנוסף, ניתן לאתר את מיקומו של המכשיר ולהשאיר עליו הודעת “אבד”, אשר לצידה יהיה כפתור לחיוג לבעל המכשיר. וכמובן, אם המכשיר לא מראה סימני חזרה, פשוט למחוק אותו מרחוק.
חברת HTC עושה ללא ספק צעד ענק לכיוון העולם האמיתי עם סל שירותים מרשים ברמה הגבוה ביותר, אשר ללא ספק יגרום לרבים מאיתנו להרבה יותר שקט ורוגע לגבי המידע אותו אנו מאחסנים על המכשיר. ה-Sense כבר אינו עוד סתם ממשק משתמש, אלא הרבה יותר מזה!