בתגובה רשמית אותה פרסמה AMD, החברה התייחסה בעקיפין לסקר הלא רשמי שפורסם על ידי רומן הרטונג (Roman Hartung), אוברקלוקר גרמני מקצועי הידוע בכינוי “der8auer”, שהראה כי מעבדי ה-Ryzen 3000 החדשים של AMD לא מצליחים להגיע לתדרים הרשמיים עליהם מצהירה החברה, כשהיא מציינת כי תשחרר גרסת ביוס חדשה שצפויה להגביר את תדרי הבוסט במעבדים.
בעוד ש-AMD מציינת בציוץ שלה כי תדרי הבוסט תלויים בגורמים מרובים הכוללים קירור, מקרי שימוש ומבנה המערכת עצמה, החברה למעשה מודה שקיימת בעיה בתדרי המעבדים ומציינת כי היא עובדת על גרסת ביוס חדשה שצפויה לצאת ב-10 לספטמבר שתפתור את בעיית הפרשי הביצועים שנמצאו בין המוצג בסקר ובין הנתונים הרשמיים של החברה.
בעוד שהפער בין התדר הרשמי לתדרים שהופיעו בסקר של der8auer נעו בטווח של כ-100Hz מתחת לתדר הבוסט הרשמי, כאשר מתחשבים בתדרים הרשמיים של AMD עצמה, פערים אלו מתורגמים לנתון כי רק 5.6% עד 49.8% מהמעבדים הצליחו להגיע לתדר הרשמי בהתאם לדגם של המעבד.

הבשורה החשובה מהתגובה של AMD היא כי לא מדובר בפגם במעבדים עצמים, אלא ב”באג” טכני יותר הקשור לביוס שהגביל את התדר המקסימלי. בעוד שניתן להתייחס בקלות דעת להפרש הביצועים בין אלו שהתגלו בסקר לתדרים הרשמיים, בסופו של דבר מדובר על אי עמידה של החברה בנתונים הרשמיים שהציגה בעצמה.
כרגע נותר לחכות ל-10 בספטמבר ועדכוני הביוס השונים שיגיעו לאחר מכן על מנת לראות אם אכן הם יפתרו את הבעיה שהתגלתה.