חברת אסוס (ASUS) הכריזה במהלך מסיבת העיתונאים “Wiser Together” שנערכה כחלק מתערוכת IFA 2019 המתקיימת בברלין ולרגל חגיגות ה-30 לחברה, על נייד הגיימינג Zephyrus S GX701, נייד הגיימינג הראשון של החברה מסדרת ROG שיגיע עם מסך מחשב בעל תדר רענון של 300Hz.
נייד ה-GX701 החדש של ASUS מהווה את גולת הכותרת של החברה בתחום מסכי הגיימינג לניידים, מסע אותו החברה החלה ב-2016 עם מסך ה-120Hz הראשון שהכפיל למעשה את הסטנדרט שעמד בעותה עת על 60Hz, כאשר תדר הרענון גדל משנה לשנה והפך את תדר ה-144Hz לנפוץ כיום ואף את ה-240Hz ו-220Hz.
ASUS הצליחה לחצות את סף ה-200Hz עם הדגם החדש שיהיה הראשון שישתמש בפאנל 300Hz עם זמן תגובה של 3ms, כאשר הנייד יגיע עם מסך 17.3 אינץ שיהיה מכוייל מהמפעל לתקן דיוק הצבעים Pantone. בנייד ניתן יהיה למצוא מעבד Core i7 מהדור התשיעי של אינטל בצירוף כרטיס מסך של עד RTX 2080 מבית nVidia.

ניידי גיימינג נוספים
בנוסף לדגם ה-GX701 הציגה ASUS גם את ניידי הגיימינג Zephyrus S GX502 ו-Zephyrus M GU502, צמד ניידי 15.6 אינץ’ חדשים בעלי תדר רענון של עד 240Hz שיגיעו עם מעבד אינטל Core i7-9750H וכרטיס ברמה של עד RTX 2070 כניידי גיימינג קלים במשקל של 2 ק”ג ו-1.9 ק”ג.
משתמשים שירצו ביצועים גבוהים יותר על חשבון הניידות יוכלו לבחור בדגמי ה-Strix החדשים, ה-G531 בעל מסך ה-15.6 אינץ’ או G731 בעל מסך ה-17.3 אינץ’ שיציעו מגוון רחב יותר של אפשרויות חומרה להתאמה טובה יותר למשתמש.

נייד ה-GX701 צפוי להיות זמין בחודש אוקטובר הקרוב במחיר לא ידוע.
עם הכרזת ה-Zephyrus S GX701 אסוס הצליחה למתוח עוד יותר את ביצועי ניידי הגיימינג של החברה, כאשר למעשה מדובר על פי 5 מתדר הרענון הסנדרטי במחשבים.