יצרנית המסכים AOC הכריזה על שלושה מסכי גיימינג חדשים מסדרת ה-G2 שיוצגו במהלך תערוכת המשחקים Gamescom בגרמניה בסופ”ש הקרוב. המסכים כוללים את דגמי ה-24G2U ו-27G2U השטוחים בגודל 24 ו-27 אינץ’ ומסך ה-CQ27G2 הקעור בגודל 27 אינץ’, כאשר שלושת המסכים מגיעים עם קצב רענון גבוה של 144Hz וזמן תגובה של 1ms.
סדרת מסכי ה-G2 של AOC נוצרה בשיתוף פעולה עם קבוצת ה-eSports האירופאית G2 Esports בדומה למסך ה-G2590PX/G2, כאשר הם נועדו להיות מסכים שפותח בשיתוף פעולה בעזרת שחקני מחשב, עבור שחקני מחשב. המסכים יגיעו עם תדר רענון גבוהה של 144Hz, זמן תגובה של 1ms ותמיכה בטכנולוגיית ה-FreeSync של AMD לחווית משחק חלקה.
בעוד ש-AOC לא פרסמה את המפרט הטכני המלא של שלושה המסכים החדשים ניתן לומר מהמידע הקיים ששלושתם יגיעו עם עיצוב בעל מסגרת מסך דקה במיוחד, כאשר מסכי ה-G2U בגודל 24 ו-27 אינץ’ יגיעו ברזולוציית Full HD בעוד שדגם ה-CQ27G2 הקעור יגיע ברזולוציית Quad HD גבוהה יותר.

נכון להרגע אין צפי זמינות ומחיר למסכי ה-G2 החדשים.
עם התפתחות תחום ה-eSports בעולם מתפתח גם תחום מותגי הגיימינג שנוצרים בשיתוף פעולה עם קבוצות eSports מקצועיות, דוגמת סדרת ה-G2 שנוצרה בשיתוף עם קבוצת G2 Esports, ובעוד שהשימוש בשם של קבוצה לא מצביע על איכות המותג העובדה כי השחקנים גם משתמשים במוצרי החברה מעלה את רמתם בעבור המשתמש הרגיל.