כ-3 חודשים לאחר ההכרזה של מיקרוסופט (Microsoft) כי היא תשנה את מנוע ה-EdgeHTML של דפדפן Edge של החברה לכרומיום (Chromium), הצליח אתר Neowin להציג תמונות ראשונות של הגרסה החדשה ששואבת עיצוב רב מדפדפן הכרום של גוגל.
בגרסת הפיתוח הנוכחית של ה-“Chromium Edge” הדפדפן לוקח כמה נקודות עיצוב ישירות מדפדפן הכרום של גוגל, כאשר לצד שורת הכתובת בחלק העליון ניתן למצוא את סימני התוספים השונים לדפדפן עם תמונת פרופיל המשתמש ומתחתיהם ניתן לראות את סרגל המועדפים.
אחד ההבדלים הגדולים הוא שבדפדפן החדש מיקרוסופט תשתמש במנוע החיפוש Bing, מנוע חיפוש בעל אותו הקושי של דפדפן ה-Edge המקורי של החברה, עם אחוז שימוש זניח לעומת המנוע של חברת גוגל.

הבדל נוסף צפוי להיות חנות תוספים עצמאית של מיקרוסופט. בעוד הדפדפן צפוי לתמוך בתוספים הקיימים של כרום, המשתמשים יתבקשו להתקין אותם באופן ידני כשהחברה מכוונת לכך שהמשתמשים ישתמשו בחנות התוספים שלה ולא בזו של גוגל להוספת תוספים שהותאמו במיוחד לגרסת ה-Edge החדש.
לפי הידיעה, מיקרוסופט משחררת גרסאות פיתוח לדפדפן החדש ב-2 ערוצים למפתחים – גרסת “Dev” עם עדכונים שבועיים וגרסת “Canary” עם עדכונים יומיים כחלק מתהליך הפיתוח של החברה, כשהגרסאות מיועדות למפתחים בלבד כרגע ולא לשימוש רגיל.
עכשיו נותר לראות מתי מיקרוסופט תשחרר את דפדפן ה-Edge המחודש שלה והאם הוא יצליח לצבור קהל משתמשים גדול יותר לעומת הגרסה המקורית של החברה.

