צפו בטריילר החדש לשהאזאם!

לאחר המתנה ארוכה, חברת האחים וורנר (Warner Bros) שחררה טריילר שני ל”שהאזאם!” (SHAZAM!), סרט גיבורי העל הבא שצפוי לצאת מעולמות הקומיקס של DC. הפעם זהו קומיקס על נער מתבגר שצועק את מילת הקסם “שהאזאם” והופך לגיבור על רב עצמה – אבל בלב נותר אותו ילד חסר ניסיון.

את הנער, בילי באטסון, ישחק בסרט אשר אנג’ל (Asher Angel). את גרסתו המבוגרת ורבת העוצמה ישחק זכארי לוי (Zachary Levi). בטריילר החדש אנחנו רואים שוב איך בילי הופך לשהאזאם, ואיך הוא מנסה לבחון וללמוד את הכוחות שלו.

הפעם אנחנו מקבלים תמונה מעט ברורה יותר – שהאזאם נראה, בגדול, כמו גרסה חלשה יותר של סופרמן. הוא לא עף, אבל הוא יכול לקפוץ ממש גבוה וממש רחוק. הוא לא יורה לייזרים מדויקים מהעיניים, אבל הוא משחרר ברקים חזקים ביותר מהידיים. והוא אולי לא יכול לסובב את העולם כולו לאחור, אבל הוא בהחלט מסוגל לתפוס ולהחזיק אוטובוס שלם שנופל מגובה רב מאוד.

אנחנו גם רואים שוב את נבל הסרט, ד”ר ת’דאוס סיוואנה. את ד”ר סיוואנה משחק מארק סטרונג (Mark Strong), אבל איננו מבינים עדיין מה בדיוק המניע שלו. אנחנו רק רואים שהוא קורה לשהאזאם “הנבחר”, כך שככל הנראה הוא מחפש אותו ספציפית – או את בילי, תלוי איך מסתכלים על זה.

“שהאזאם!” יעלה למסכים בארצות הברית ב-5 לאפריל הקרוב.

השוואת מפרטים