מנכ”ל וואן-פלוס רומז: OnePlus 7 יגיע ללא תמיכה בטעינה אלחוטית

OnePlus 6T McLaren Edition (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) OnePlus 6T McLaren Edition (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

כמעט חצי שנה חלפה מאז פיט לאו (Pete Lau) הזכיר לנו את עמדתו הנוקשה בנוגע לטעינה אלחוטית – אם זה לא מהיר בדיוק כמו טעינה חוטית, OnePlus לא תאפשר את השימוש בזה. וכעת, הוא חוזר על דבריו ורומז כי גם מכשיר ה-OnePlus 7 יגיע ללא תמיכה בטעינה אלחוטית עקב העובדה שזו איטית באופן משמעותי מטעינה חוטית.

בדברים שאמר בריאיון שהתבצע עמו, חזר על העובדה שדרך הטעינה אותה מציעה החברה היא אחת מהטובות בשוק, ושטעינה אלחוטית היא נחותה באופן משמעותי מטעינה חוטית. אומנם, אנחנו תוהים מדוע בזמן שבו חברות כמו שיאומי מציעות תמיכה בטעינה אלחוטית בהספק של 20 וואט, לאו עדיין חושב שטעינה אלחוטית נחותה מטעינה חוטית, זאת בהתחשב בעובדה שהטעינה המהירה אותה מציעה OnePlus עם דגם ה-6T הסטנדרטי מאפשרת העברה זהה של 20 וואט באופן חוטי.

יחד עם הדברים הללו, המנכ”ל הזכיר כי עם כבל טעינה ניתן להגיע לטעינה של 50 אחוזים מהסוללה תוך 20 דקות בלבד ולטעינה מלאה תוך פחות משעה, זאת כשהוא משווה את הטעינה החוטית לאלחוטית. עקב האמירות המוזכרות מצידו, ניתן להסיק כמעט באופן ישיר שהחברה לא תאפשר טעינה אלחוטית גם במכשיר הדגל הבא מתוצרתה.

בצד החיובי של הדברים, נאמר כי החברה עובדת על טעינה אלחוטית מהירה אף יותר מהפתרונות הקיימים כיום, אך עדיין לא מצאה פיתרון לחום המופק בתהליך העברת הזרם. בשלב זה לאו אינו מסוגל לספק תאריך לחשיפת טכנולוגיית הטעינה האלחוטית הסופר-מהירה עליה מדובר, אך כן נוכל לומר שהפתרונות הקיימים כיום בשוק מציעים מאוורר הכלול בתוך המטען ותפקידו להוציא את החום, זאת יחד עם מערכת קירור העוזרת למאוורר לקרר את הפד כולו.

השוואת מפרטים