חברת HTC מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Beats by Dre; הכרזה גדולה בהמשך היום? (עדכון: וידאו)

שלט HTC צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

חברת HTC הכריזה הבוקר על שיתוף פעולה אסטרטגי עם יצרנית האוזניות ורכיבי האודיו הפופולארית Beats Audio בה שותף הראפר Dr.Dre, בהשקעה של 300 מיליון דולר. ההשקעה של HTC מיועדת כמובן על מנת ש-Beats יפתחו רכיבי אודיו עבור מכשירי החברה וככל הנראה כבר יש מכשיר או מכשירים בקנה. בנוסף, חברת HTC הודיעה אתמול בלילה כי בשעה 8:30 זמן פסיפיק (18:30 שעון ישראל), היא תבצע הכרזה גדולה מאוד שאסור לפספס, לצערנו יתכן ומדובר בהודעה על שיתוף הפעולה עם Beats ולא משהו מעבר לכך. אז למה גדולה? HTC השקיעה 300 מיליון דולר!

זהו לא שיתוף הפעולה הראשון של חברת האודיו Beats, כאשר עד היום הייתה מזוהה בעיקר עם HP. יחדיו החברות הציגו שלל מחשבים עם מעבד האודיו של Beats ואפילו ה-HP TouchPad זכה לטאץ’ של החברה באדום שחור. יתכן ו-HTC מעוניינת במותג אודיו איכותי ופופולארי על מנת להתחרות בנגן ה-iPod של אפל וכמובן שלהשיק מכשירים עם מיתוג של Beats והספק אודיו איכותי (לא מעט מכשירים של HTC סובלים מאיכות אודיו מאכזבת). אנחנו בכל אופן נמתין להכרזה של HTC בשעה 18:30, אולי יפתיעו אותנו וכן נראה איזה מכשיר חדש כבר היום – השארו עימנו.

עדכון: חברת HTC פרסמה לפני זמן קצר וידאו פרומו לשיתוף הפעולה החדש, שגורם לנו להיות כמעט בטוחים שזו אכן ההכרזה הגדולה:

השוואת מפרטים