דיווח: LG G8 יגיע עם מסך בעל יכולת הפקת סאונד; סמסונג נכנסת לזירה גם היא

שלט לוגו LG צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

סמסונג עתידה להציג מסכי OLED בעלי טכנולוגיית SoD (ר”ת Sound on Display) ו-LG מקווה להשיב אש לאחר שהציגה טכנולוגיה דומה כבר ב-CES 2018 בשנה שעברה. אומנם, ההבדל בין השניים עומד להתבטא בתהליך בו היצרנית בוחרת להשתמש בטכנולוגיה אל תוך מוצריהן.

לעומת LG, אשר הציגה את הטכנולוגיה על גבי טלוויזיות מסוג OLED בתערוכה האחרונה, נראה כי סמסונג מעוניינת להציג גם מסכי OLED המיועדים לסמארטפונים וגם כאלה המיועדים לטלוויזיות. עקב כך, סמסונג יכולה להיפטר בקלות מאפרכסת השמע בחלקו העליון של המסך, ועל ידי צעד זה לספק לצרכנים חלופה ראויה במקום לצמצם את גודל האפרכסת כפי שהיצרניות האחרות עושות כיום על מנת לצמצם את השול העליון במכשיריהן.

בנוסף לדברים הללו, המדליף המוכר OnLeaks@ טוען כי מקורותיו מסרו לו שחברת LG עובדת על שילוב הטכנולוגיה במכשיר הדגל הקרוב שלה, זה הוא ה-LG G8 אותו היא משוערת לחשוף בתערוכת MWC הקרובה. במידה והדיווח יתברר כנכון ולא נראה את הטכנולוגיה המדוברת מיושמת גם במכשירי הדגל החדשים של סמסונג, זה הוא יתרון מובהק לטובת LG אשר יכול לעזור לה לחזור לימיה הטובים בשוק הסלולר.

בזמן שאנחנו נאבקים במגרעות הסטנדרטיות, וכעת בחורי המצלמה בשם Infinity-O של סמסונג, באמצעות שימוש בטכנולוגיית ה-SoD נפטרת סמסונג מאפרכסת השמע, ולאחר מכן תצטרך החברה למצוא דרך להעלים גם את מצלמת הסלפי מחזית המכשיר.

בעוד שהחברה הציגה כיצד היא יכולה להטמיע חיישנים רגילים וסורקי טביעות אצבע מתחת למסך, עוד לא ראינו שום סוג של טכנולוגיה מצד סמסונג להטמעת מצלמת הסלפי באופן בלתי-נראה מתחת למסך. כך שאנחנו עדיין סקפטיים בנוגע למתי הדבר יתרחש.

השוואת מפרטים