סוני הודיעה כי לא תשתתף בתערוכת E3 2019

לוגו פלייסטיישן

סוני הודיעה כי לא תגיע לתערוכת הגיימינג הגדולה בארצות הברית, E3, בשנת 2019. שחקנים המצפים להכרזות מהחברה בנוגע לפלייסטיישן, למשחקים של סוני ולחומרה עליה עובדת החברה, ייאלצו להמתין בסבלנות עד שסוני תחליט לחשוף את הדברים, באירוע אחר או ב-E3 של שנת 2020. תהיה זו הפעם הראשונה שבה סוני לא תשתתף ב-E3 מאז החלה התערוכה את דרכה ב-1995, אז חשפה סוני את מחיר קונסולת ה-PlayStation הראשונה.

לאחר פרישתה של סוני מהתערוכה הקרובה, מיקרוסופט הדגישה את מחוייבותה להגיע לתערוכה כרגיל. פיל ספנסר, מנכ”ל חטיבת Xbox במיקרוסופט, אמר: “יש לנו הרבה מה לחלוק עם המעריצים ב-E3 2019. זה תמיד אירוע השיא של השנה שבו ניתן לחזות ביצירתיות של תעשיית המשחקים, ובאנרגיה של הקהילה.” בחשבון הפייסבוק הרשמי של אקס-בוקס נרשם כי “איננו יכולים לחכות” לראות את המעריצים בתערוכה.

https://www.facebook.com/xbox/posts/10156575057106023

מלבד מיקרוסופט, גם נינטנדו הודיעה כי תקיים את המשדר הקבוע שלה בסמיכות ל-E3. מנהל החברה בארצות הברית, רג’י פילס-איים (Reggie Fils-Aime) אמר: “E3 זו הזדמנות יוצאת דופן עבורנו לחלוק משחקים חדשים וחוויות עם מעריצים ושותפים עסקיים מרחבי העולם. בכל שנה אנו עורכים דיון בנוגע לדרך הטובה ביותר לנצל את E3 כדי להעלות חיוכים על פניהם של אנשים”.

סוני לא נימקה את החלטתה להיעדר מהתערוכה, אולם סביר להניח כי החברה לא מעוניינת לחשוף פרטים על חומרה חדשה, או על משחקים חדשים שנמצאים בתכנון. נכון לעת זו סוני (באמצעות אולפני הפיתוח שלה) עומלת על שחרור של משחקים שכבר הופיעו בכמה תערוכות E3 בעבר, כמו Last of Us 2 או Death Stranding. אין ספק כי סוני כבר עובדת על הדור הבא של ה-PlayStation, וניתן לקוות כי החברה תחזור ל-E3 כאשר תחליט שזה הזמן לחשוף פרטים משמעותיים.

השוואת מפרטים