עדיין בועט: Rocket League מגיע ל-50 מיליון שחקנים

Rocket League, משחק הכדורגל שבו השחקנים הם מכוניות קטנות, הגיע כעת ל-50 מיליון שחקנים ברחבי העולם, ולמעשה הצליח להכפיל את מספר השחקנים מאז ינואר אשתקד. כך פורסם בטוויטר הרשמי של המשחק: “ל-Rocket League יש כעת יותר מ-50 מיליון שחקנים ברחבי העולם! תודה לקהילה העולמית הצומחת שלנו שעזרה לנו להגיע לאבן הדרך המדהימה הזו”. את ההודעה סגר רצף אמוג’ים נלהבים במיוחד.

מדובר בנתון מרשים, על אחת כמה וכמה כאשר נזכרים במקורות המשחק, שבשלב מסוים נדחה על ידי המפיצות בתעשיית המשחקים לפני ש-Psyonix החליטה להפיץ אותו באופן עצמאי. המשחק החל כפרויקט משעשע של דייב הייגווד (Dave Hagewood) שניסה למצוא שימוש חדש לכלי הרכב במשחק Unreal Tournament, וגילה שכאשר מוסיפים כדור לזירה, המשחק הופך להרבה יותר מעניין.

דייב הקים את חברת Psyonix שהחלה בפיתוח משחק המבוסס על קונספט זה. המשחק נקרא Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, אולם למרות מאמצי המפתחים, חברות ההפצה בתעשיית המשחקים לא הביעו עניין במשחק המשונה. בסופו של דבר החברה השיקה בעצמה את המשחק ל-PlayStation 3 בשנת 2008, עם תקציב שיווק דל ביותר. כשני מליון שחקנים הורידו את המשחק, אולם הוא עדיין לא נחשב להצלחה.

בגרסה הבאה של המשחק, ששמו שונה ל-Rocket League, החברה הפכה את המשחק לנגיש יותר עבור שחקנים חדשים. Psyonix שמה פחות דגש על משחק טכני ומצד שני העצימה את החוויה הויזואלית והקפידה ש-Rocket League ירוץ בקצב רענון גבוה יותר. המשחק יצא ב-2015, וצבר קהל הולך וגדל של מעריצים ושחקנים מאז. כיום המשחק זמין ל-PlayStation 4, Xbox One, למחשב האישי ול-Switch.

השוואת מפרטים