כמידי שנה, אנו עוצרים את הכל ושמים בצד את העדכונים בנושאי טכנולוגיה ובידור עם כניסתו של יום הכיפורים. זהו זמן טוב להתנצל אם הצלחנו לפגוע או לאכזב אתכם לאורך השנה החולפת וזמן טוב לסלוח, ויותר מכל זהו זמן טוב לשים בצד את הריבים והמחלוקות, על אייפון ואנדרואיד, מגרעת או לא והאם צריך להחזיר את שקע האוזניות.
ניפגש שוב עם צאת החג, יום רביעי, החל מ-19:30, ועד אז נאחל לכולם שנה טובה, צום קל, גמר חתימה טובה והרבה הרבה תודה שאתם בוחרים לבקר אותנו כאן באתר מידי יום.
שלכם ובשבילכם תמיד,
צוות גאדג’טי.