הוכרז: Streets of Rage 4, ימשיך את סדרת המשחקים הוותיקה

המשחק הבא בסדרת משחקי Streets of Rage המוכרת הוכרז כעת, לאחר הפסקה בת 24 שנים. משחקי Streets of Rage היו פופולאריים מאוד בשנות ה-90, בזכות הצלחתם על הקונסולה הביתית של סגה, המגה-דרייב. המשחק הראשון יצא ב-1991, עם שני המשכים שהגיעו שנים ספורות לאחר מכן. הסדרה היתה ידועה בסגנון הויזואלי המיוחד שלה, והמוזיקה המצוינת. כעת נראה שהסדרה חוזרת לסיבוב נוסף, עם כותר חדש שייקרא Streets of Rage 4.

המשחק מפותח על ידי צוות Lizardcube, סטודיו שהפיק כבר רימייק למשחק מוכר אחר של סגה, מסדרת Wonder Boy. הפיתוח יהיה בשיתוף Guard Crush Games, הסטודיו שמאחורי Streets of Fury. הסגנון הגרפי של המשחק יתמקד בציורי יד, באופן דומה לעבודה של Lizardcube על Wonder Boy: The Dragon’s Trap. המשחק יופץ על ידי DotEmu, שלא מסרה תאריך השקה בשלב זה, או אפילו לאילו פלטפורמות יגיע המשחק.

כצפוי, Streets of Rage 4 יהיה משחק Beat-em-up דו מימדי, בסגנון הארקייד המוכר של הסדרה. מבחינת תוכן נראה כי כמה דמויות מרכזיות מהמשחקים קודמים יחזרו לקדמת הבמה, כמו Axel Stone השרירי ו-Blaze Fielding היפיפיה, שיקבלו סיפור חדש וסיבה עדכנית לצאת לרחוב ולכסח את ה”רעים” התורנים. המשחק יכלול גם אפשרות לשחק עם חברים, אולם לא נמסר האם ניתן יהיה לשחק זה לצד זה, באינטרנט, או בשתי האפשרויות.

אל ההכרזה המרגשת צורף גם טריילר, המדגים את הסגנון הגרפי המצויר של המשחק ואת הטון. פס הקול, שבבירור מושפע מסגנון הפאנק המתועש של שנות ה-80, רומז בכבדות כי המשחק חוזר למקורות וינסה להחיות את האווירה המיוחדת של Streets of Rage. מהקטע הקצר המציג משחקיות ניתן לראות גם אויבים מוכרים ברחוב, מצוירים באופן מודרני, אך בסגנון שבהחלט מתאים לתואר Streets of Rage.

השוואת מפרטים