המשחק הבא בסדרת Battlefield הפופולארית אמור להגיע רק באוקטובר, אולם בכנס Gamescom שנערך בימים אלו בגרמניה נחשף כי הגיימרים יוכלו להניח את ידיהם על גרסת בטא כבר בספטמבר. DICE הודיעה כי שחקנים בעלי “גישה מוקדמת” (Early Access) יוכלו לשחק החל מה-4 בספטמבר, ואילו כל האחרים יוכלו להתחיל לשחק יומיים לאחר מכן, ב-6 בספטמבר על ה-PlayStation 4, Xbox One וכמובן על המחשב האישי.
גרסת הבטא, כצפוי, לא תכלול את כל התוכן במשחק הסופי. נודע כי בבטא יהיה ניתן לשחק במפת רוטרדאם, שנחשפה רק לאחרונה, במצב Conquest (כיבוש). מפה נוספת הינה Arctic Fjord (הפיורד הארקטי), שתהיה זמינה גם במצב Grand Operations וגם במצב Conquest. מבקרים בתערוכת Gamescom יכולים להתרשם מהבטא כבר כעת, שזמינה על מכשירי Xbox One X ועל מחשבי גיימינג באולם התצוגה.
ישנן כמה דרכים להשתתף בבטא הפתוחה של המשחק. ראשית, ניתן לקנות את המשחק (רכישה מוקדמת), ולקבל גישה אוטומטית לבטא. שנית, אם אתם מנויים לאחת התוכניות של EA, כמו Origin Access Premier, Origin Access Basic או EA Access, תוכלו לקבל גם כן גישה לבטא.
המשחק המלא מגיע ב-19 באוקטובר. שחקנים שמזמינים מראש את גרסת ה-Deluxe של המשחק יזכו גם לשחק מוקדם יותר, החל מה-16 באוקטובר. מנויי Early Access של Origin יקבלו גישה מוקדמת אפילו יותר ויוכלו להתחיל לשחק כבר ב-11 באוקטובר, יותר משבוע לפני כל האחרים.