קבוצת סלקום פירסמה את תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון השני של השנה והציגה הפסד תפעולי על סך 12 מיליוני שקלים, זאת לעומת רווח של 102 מיליוני שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה ברבעון הצטמצמו גם כן ובסיכום הרבעון הציגה החברה נתון של 927 מיליוני שקלים, ירידה של 3.6% משנה לשנה.
את הירידה בהכנסות מייחסת סלקום לירידה של 5.1% בהכנסות ממגזר השירותים, אלו הסתכמו ב-694 מיליוני שקלים ברבעון השני של 2018 לעומת 731 מיליוני שקלים ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות משירותים במגזר הנייד ירדו ב-9.8% משנה לשנה והסתכמו ב-434 מיליוני שקלים, כאשר הכנסות משירותים במגזר הנייח עלו ב-2.7% לכדי 434 מיליוני שקלים וההכנסות מציוד עלו ב-0.9% והסתכמו ב-233 מיליוני שקלים.
בתום הרבעון השני מדווחת החברה על 2.809 מיליוני מנויים, ירידה של כ-13 אלף מנויים בהשוואה לרבעון הקודם, כאשר ההכנסה החודשית הממוצעת ממנוי (ARPU) עמדה על 51.8 שקלים, נתון זהה לזה שהציגה החברה ברבעון הראשון וירידה של 9.1% בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2017.
נתון מנויי הטלוויזיה בשירות סלקום TV הציג עליה נוספת ברבעון השני של השנה ובסלקום מדווחים כעת על מעל מ-200 אלף מנויים, עליה של 16 אלף מנויים מאז הדיווח הקודם של החברה. בטבלה מטה שהכנו עבורכם תוכלו לראות את קצב הגידול במנויי השירות מאז החלה סלקום לדווח על נתוני המנויים: