סוני שחררה טריילר חדש ל”ונום” (Venom). ונום הוא נבל מרכזי ביקום של ספיידרמן, אך עם הזמן קיבל גם סדרת קומיקס משלו בתור אנטי-גיבור שנלחם בנבלים גדולים יותר. הסרט “ונום” יהיה הראשון מתוך סדרה של סרטים שסוני מפיקה, שבמרכזם יהיו אנטי-גיבורים מהסביבה של ספיידרמן, כנראה ללא קשר ישיר לאיש העכביש עצמו – לפחות לא בגרסתו הנוכחית.
את אדי ברוק, האיש מתחת למפלצת, ישחק טום הארדי (Tom Hardy) מ”טאבו” והסרטים של כריסטופר נולאן. ברוק הוא עיתונאי, ובטריילר אפשר לראות שהוא חוקר את המעבדות של ד”ר קרלטון דרייק, מדען שמשתמש בטכנולוגיה חשודה. במהלך החקירה שלו הוא מותקף על ידי אישה שנגועה בטפיל החייזרי, ונדבק ממנה בעצמו. יחד עם הטפיל הוא מפתח את האלטר-אגו ונום, ישות אלימה וגרוטסקית ששומרת עליו חי בכל מחיר – והמחיר כבד מאוד.
את ד”ר דרייק ישחק ריז אחמד (Riz Ahmed) מ”רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים“. דרייק, שהופיע בקומיקסים לא פעם כאויב הן של ספיידרמן והן של ונום, יהיה הנבל המרכזי בסרט. כבר בטריילר אפשר לראות שגם הוא יפתח מערכת יחסים עם סימביוט משלו, ובינו לבין אדי ברוק צפוי עימות חזיתי מפלצתי.
“ונום” צפוי לעלות למסכים בארצות הברית ב-5 לאוקטובר, לאחר דחיה קלה אחרי שתאריך היציאה המקורי שלו היה בספטמבר. דחיה לא מאוד משמעותית – כך או כך הסרט כבר מעבר לפינה. לישראל יגיע הסרט ב-4 באוקטובר.