נראה כי המשחק הפופולארי Fortnite יעשה דרכו למכשירי אנדרואיד באוגוסט. לפי דיווח שהגיע זה עתה ממקור מהימן, פורטנייט יושק יחד עם ה-Galaxy Note 9 של סמסונג, שהשקתו מוערכת להתבצע לקראת סוף אוגוסט. עוד נמסר כי פורטנייט יהיה אקסלוסיבי ל-Note 9, כלומר ניתן יהיה לשחק בו רק על המכשיר החדש של סמסונג, למשך חודש ימים מרגע ההשקה. גרסת המובייל של המשחק מכונה Fortnite Mobile.
נראה כי סמסונג תפעל למצב את ה-Note 9 כמכשיר גיימינג, דבר התואם את השמועות האחרונות בנוגע לרצונה של החברה להציג סמארטפון גיימינג ראשון. לפי הדיווח, סרטוני ההשקה של המכשיר יסובו סביב פורטנייט. גם מבחינת חומרה, דווח כי סמסונג משלבת תא אידוי חדש לקירור המכשיר, שנועד לעזור בזמן של משחק ממושך.
בנוסף, עט הסטיילוס S-Pen של מכשיר ה-Galaxy Note 9 יבוא לידי ביטוי גם בזמן המשחק עצמו, ויעזור לשחקנים לכוון באופן מדויק יותר. נראה כי המשחק יעבוד גם עם תחנת העגינה של סמסונג, ה-DeX, שהופכת את הטלפון למעין מחשב אישי ומאפשרת להשתמש במקלדת ועכבר, ולהגביר באופן משמעותי את יכולת הדיוק של השחקן.
למעט מאמציה של סמסונג, גם Epic תספק תמריץ לשחק פורטנייט על ה-Note 9: מי שיזמין מראש את המכשיר יוכל לקבל V-Bucks לבזבז בפורטנייט (המטבע של המשחק) בשווי של 100 עד 150 דולרים. עוד נמסר כי פורטנייט יהיה אקסלוסיבי ל-Note 9 במשך שלושים יום. ה-Note 9 יהיה המכשיר הראשון שיגיע עם Fortnite Mobile מובנה.
לפי הדיווח, Epic וסמסונג יגייסו למהלך גם את Ninja, הסטרימר הפופולארי ביותר ב-Twitch, שעזר לדחוף בעבר את הפופולאריות של פורטנייט. ל-Ninja יש מאות אלפי מנויים משלמים, ולצידם עוקבים אחריו כעשרה מיליון צופים קבועים ב-Twitch וכ-15 מיליון עוקבים ב-YouTube. אין ספק שמעורבותו, אם אכן תתרחש, תעזור בהשקת המשחק והמכשיר יחדיו.
נכון לעת זו פורטנייט זמין בחינם למחשב האישי, לקונסולות הביתיות ול-iOS. עם זאת, היעדרו מפלטפורמת אנדרואיד מורגשת. Epic הבטיחו כי המשחק יגיע לאנדרואיד עוד הקיץ – אם הדיווחים יתבררו כנכונים, אזי טכנית פורטנייט יהיה זמין על מכשיר אנדרואיד (אחד) עוד בחודש אוגוסט, אולם משתמשי האנדרואיד האחרים יצטרכו להמתין חודש ימים עד לתום תקופת הבלעדיות. במלים אחרות, פורטנייט יגיע לכל משתמשי אנדרואיד רק במהלך חודש ספטמבר.