“אקס בוקס מגיעים ל-Gamescom”, כך נכתב בכותרת הפוסט שפורסם בבלוג אקס-בוקס של מיקרוסופט. לפי הפרסום, למעט האפשרות להתנסות באופן אישי ב-Forza Horizon 4 וחבילת ההרחבה של State of Decay 2, מיקרוסופט גם תחשוף מוצר חומרה חדש. כנס Gamescom יתקיים בגרמניה באוגוסט.
אז מה יהיה המוצר החדש שייחשף? סביר להניח שלא מדובר בקונסולה חדשה. ה-Xbox One X, אותה השיקה מיקרוסופט רק בשנה שעברה, היא עדיין הקונסולה החזקה בשוק, ולא סביר שמיקרוסופט תציג דגם משופר תוך זמן כה קצר. אם זאת, ייתכן כי דגם מוזל חדש או עיצוב מחודש ל-Xbox One S הן אפשרויות ריאליות יותר.
עיתונאי גיימינג מנחשים כי מדובר בכלל בגרסה הבאה של ה-Elite Controller, בקר השליטה הפופולארי של האקס בוקס. לפי השמועות, הבקר המעודכן יקבל אפשרות טעינה באמצעות USB-C, יתמוך ב-Windows 10 ויציג מנגנון לחיצה חדש לכפתורי ההדק, וכפתורים נוספים. נראה כי תזמון חשיפת הבקר תתאים למיקרוסופט, שתוכל להציג אותו באוגוסט ולהשיקו בחנויות לקראת עונת החגים בסתיו.
תוכלו לצפות בהכרזה בשידור של Xbox, ב-21 באוגוסט, שיתחיל בשעה 17:30 (שעון ישראל). השידור יועבר במסגרת תוכנית Inside Xbox, וישודר ישירות מהכנס. ברי המזל שיזכו לבקר באירוע יוכלו גם להתנסות במגוון מוצרים, אביזרים ומשחקים של Xbox, כולל מצב משחק ייחודי של PUBG שיהיה זמין לראשונה רק בביתן Xbox ב-Gamescom.