חברת LG מצפה לעליה בהכנסות וברווח ברבעון השני של 2018

שלט LG (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) שלט LG (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

חברת LG אלקטרוניקס פירסמה נתונים מוקדמים לתוצאותיה הכספיות עבור הרבעון השני של השנה ומדווחת על צפי עליה של 3.1% בהכנסות ועליה של כ-16% ברווח התפעולי בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. על פי דיווח החברה, יעמדו ההכנסות ברבעון השני על 15 טריליון וון קוריאני (כ-13.46 מיליארד דולר), זאת בהשוואה לנתון של 14.55 טריליון ברבעון המקביל אשתקד, כאשר הרווח התפעולי יסתכם ב-771 מיליארד וון (כ-691.8 מיליון דולר), בהשוואה ל-664 מיליארד וון בשנה הקודמת.

בעוד הנתונים משקפים עליה עבור תוצאותיה הכלליות של החברה, אין אלו מעידים על פילוח התוצאות עבור החטיבות השונות שלה. חטיבות הבידור והמוצרים הביתיים של החברה, הכוללות את מסכי הטלוויזיה, המזגנים ומוצרים נוספים לבית, נוהגות להוביל את השיפור בתוצאותיה של LG אלקטרוניקס, זאת בעוד חטיבת המובייל נוהגת להעיב באופן קבוע למדי על השורה התחתונה.

הרבעון הראשון של השנה הנוכחית היה הרבעון הראשון הרווחי ביותר אי פעם של החברה ועל פי הדיווח הנוכחי תהיה זו גם מחצית השנה הראשונה המוצלחת ביותר בהיסטוריה של החברה. LG מציינת כי במהלך שישה החודשים הראשונים של 2018 רשמה החברה הכנסות העולות על 30 טריליון וון (כ-26.9 מיליארד דולר) לראשונה במחצית הראשונה של השנה, כאשר הרווח התפעולי עמד על 1.9 טריליון וון (כ-1.7 מיליארד דולר) במהלך תקופה זו.

בצד המובייל עשויה להשפיע לטובה השקתו הראשונית של מכשיר הדגל LG G7 ThinQ, זו החלה לקראת סוף חודש מאי. במבט לשנה שעברה, תרם מכשיר הדגל LG G6 לעליה בכמות מכירות המכשירים משנה לשנה, זאת לאחר 7 רבעונים רצופים של ירידה. ויחד עם זאת, הציגה חטיבת המובייל של החברה בתקופה המדוברת הפסד תפעולי קטן של כ-200 מיליון וון (כ-179 אלף דולר).

את תוצאותיה הכספיות המלאות צפויה החברה לפרסם בתום חודש יולי.

השוואת מפרטים