אפליקציית וואטסאפ (WhatsApp) למכשירי iOS, אנדרואיד ו-Windows Phone תקבל בקרוב תכונה חדשה שתאפשר למנהלי קבוצות שליטה ברמה גבוהה יותר בפרסום ההודעות בקבוצה, כך עולה מתוך גרסת הבטא האחרונה של האפליקציה.
בעדכון האחרון לערוץ הבטא של האפליקציה נוספה פונקציה חדשה המתוארת בשם “Send Messages” (שליחת הודעות) שמאפשרת למנהלי קבוצות להגביל לחלוטין את משלוח ההודעות בקבוצה עבור מי שאינו מנהל בה. הפונקציה החדשה מאפשרת למנהלי קבוצות לפרסם הודעות בה ללא הפרעות חוזרות ונשנות מצד החברים האחרים בקבוצה שאינם מוגדרים כמנהלים (Admins), כאשר למנהלים תהיה בחירה האם להגביל את משלוח ההודעות לקבוצה או לא.

את האפשרות החדשה מאפשרת וואטסאפ החל מגרסת הבטא 2.18.201 לאנדרואיד וזו תגיע בהדרגה לכלל המשתמשים בערוץ הבטא, כאשר עבור משתמשי האפליקציה באייפון (iOS) תהיה זו זמינה החל מגרסה 2.18.70. האפשרות תגיע לכלל משתמשי וואטסאפ באנדרואיד עם הצגתה של הגרסה הרשמית מספר 2.18.191.

